Vasiyet - Sagopa Kajmer

16th Ağustos 2008


Vasiyet - Sagopa Kajmer video klibi ve şarkı sözleri


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo

Dinlemek istediğiniz müziklerin sözlerinide görerek onlara eşlik edin. Sagopa Kajmer video klipleri kategorisinden Sagopa Kajmer tarafından seslendirilen Vasiyet klibinin şarkı sözleri aşağıda verilmiştir. Sözlerde yanlışlık varsa bize bildirebilir, doğru şarkı sözünü bize ulaştırabilirsiniz. Video izleyrek şarkıyı dinleyin, sözlerle şarkıya eşlik edin. Mp3 dinlemek yerine klip izleyin.

Vasiyet

Fece dağ fedahi cembiyeleriyle cenk de kaldı
Surlarımda kahpe uyuya daldı
Suretim şarap misali, eskidikçe değeri arttı
Serserim serip gerin tin altı kalbimde senede kaç kes
Birisi idam aldı
Heee
Şahibelerim şairimdi
Şakacı mecburi sıfat tı
Rıhtımlarımdan gemiler kalktı
Yolcular ağırladım ağır ağır
Devamlarım güneşli bir ara yağmur oldum
Kendi deryalarımda kendimi zorla boğdum

Spekülatif düşüncelerde spazmım var
Star the fasmolizmin,
Sözümü kesme zahmetinde bulunan herkeseydi
De radikal argolar,
Söyle ne zaman bitti aşka dair tangolar
Her işte bir racon var

Haydi egola sponsor ol
Ecemle ecele gidelim
Rabbenayla bir hiç uruna tersledin natasaa
Bir dilekte durgun oldu
Oltan hep bu ciğere doldu
Sagopa nadir sarhoş oldu
Cemre geçti havuza düştü
Kelimelerde kelimelere ve yeltenilme
Safilerin …..
Senaryolarda rep denilen bayırdım
Münasebetsiz küfürü bastı
Onurun canını yaktı
6 Senedir aklındayım
Çekemedin yok farkındayım
Batsın sen hayal diilsin
Yazdıklarına sadık olamadın
Söyle kaç geçlisin
Ohh bıraktım seni ve gittim
Sarfiyatların nedeni oldu
Diyarsız oldu haykırışlarım

Az önce doğdum
Halatım 27 boğum
Sene gitti ağustosum
Vasiyet etmek istedim şarkılarımı kızıma
En sonunda kendimi vurdum
Şarjorü doldurdum

Az önce doğdum
Halatım 27 boğum
Sene gitti ağustosum
Vasiyet etmek istedim şarkılarımı kızıma
En sonunda kendimi vurdum
Şarjorü doldurdum

Koştum bu yollarda yolumu solladım
Ve kocaman adama döndüm
Sanma çok telaşlıyım
Durdum biraz
Solgunum yüzüm bitkinim
Ufaklık sende gel peşimden
Amma çok çakış duvarda yazmaz her kural

Yumruk yersen yıkma kalk dayan
Bu abilerle çok seviştik
Düşmek hiç ayıp diil
Kalkmasını bil ve acele et
Sil gözyaşlarını
Sagopa aydın oldu bak dedim babam
Ben dayandım 27 Adım
Takma kedimde sıkıntım
Daha önceden belirle diğim
Ölüm takıntım
Bunuda yüzüme vurmayın
Sade evler kzmasınlar

Az önce doğdum
Halatım 27 boğum
Sene gitti ağustosum
Vasiyet etmek istedim şarkılarımı kızıma
En sonunda kendimi vurdum
Şarjorü doldurdum

Az önce doğdum
Halatım 27 boğum
Sene gitti ağustosum
Vasiyet etmek istedim şarkılarımı kızıma
En sonunda kendimi vurdum
Şarjorü doldurdum

Sagopa Kajmer

Etiketler : Vasiyet dinle,Vasiyet vidyosu izle,Vasiyet indir,Vasiyet sözleri,Sagopa Kajmer video klipleri,Sagopa Kajmer klipler,Vasiyet sözü,Sagopa Kajmer şarkıları,Sagopa Kajmer dinle


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo


9 Responses to “Vasiyet - Sagopa Kajmer”

  1. dawd Says:

    bu sözler yanlış amk

  2. ayşenur Says:

    SÜPER RAP YAPIYORSUNUZ.BÜTÜN ALBÜMLERİNİZ HARİKA.
    ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN .KISKANANLAR ÇATLASIN.

  3. ülkücü girl Says:

    bencede sözler yanlış ama şarkısı güzel

  4. batuhan Says:

    sagopa adamım bnde rapcıyım gercek cok ii bir şarkı tebrkler !!!!!!!!!!!

  5. isyankar aşık Says:

    sagopa sana bayılıyorum ya süper şarkılar çıkarıyorsun tüm repçilere kapak sokuyorsun süpersin ya hep böyle kal adında süper “sagopa kajmer” bayılıyorum sana aynı sevgilime benziyorsun biraz komik oldu ama neyse

  6. reyhan Says:

    ya sprr bı sarkı ya adam sozlerle herseyı anlatmıs

  7. dj sasa Says:

    en iyisi DJ AKMAN varmı lan…

  8. Anonim Says:

    kim yazdı bu sözleri yaa…

  9. sabo Says:

    COK GÜZEL ÇÜNKÜ İLK ŞÖHRET OLDUGUN DAN BELİ

  10. ahmet Says:

    süper bir şarkı olmuş ama sagopakajmer biraz damardan basık resimlervar.süpercanım benim çok güzel

  11. Anonim Says:

    süper bence

  12. ahmet_rap Says:

    harika rapin gelmiş geçmiş en iyi şarkılarının arasında

  13. erdem Says:

    valla süper doduğumdan beri böle bi şarkı görmedim

  14. fatih Says:

    süpersin senin hayranınım başarılarının devamını dilerim

  15. SİYEEE Says:

    süper şarkı fazla söze gerek yok

  16. selinay Says:

    harika! diycek bir şey bulamadım.sagopayı çok seviyorum.sagopanın hayranıyım.bu kadar güzel şarkı görmedim hayatım da…..

  17. muhammed Says:

    harika bir şarkı…. mütiş!!

  18. seho Says:

    yaa bu sözler güzel ama biraz abartmış sanki..
    ama bayıldım yanlış anlamayın..

  19. emirhan Says:

    valla hayatım da bu adam kadar iyi rep yapan ve doğru konuşan görmedim bravo

  20. fatma Says:

    sagopa sana hayranım şarkıların süper müzik hayatında başarılar…

  21. seher Says:

    sogapa ben
    ilk
    giriyom
    senden
    habereim
    varmışgibi
    duruyordumama
    haberim
    yoktu

  22. Anonim Says:

    sagopaya ammın koyımdiyenin ammına koyim
    bence tam acı ceken kisilerianlatıy0

  23. memet Says:

    sapopaya mmına koyimdiyenin ammına koyi sarkısuper……..
    :D

  24. gizemli kız Says:

    bencde şarkı sözleri yanlış birgün sagopa kajmer bu şarkı sözleri yüzünden ceza alabilir çünkü burası türkiye ne olacağı belli olmaz

  25. burcu Says:

    aşkım çok sevdigi için dinledim bende çok begendim harika

  26. kürşad temir Says:

    harika bukadar olur!!!!!

  27. koray Says:

    haha sağır duymaz uydurur demişler. bu sözleri yazan lameri görmek isterdim :P şimdi o bu cümleyi şöyle anlayacak. “bu sözleri yazan lameri GÖMMEK isterdim” :P:p

  28. özgül Says:

    süper tek kelimeyle abicim

  29. kürşad temir Says:

    harika bukadar olur!!!!!

    ben jarjörü doldurdum şarkısını çok seviyorum ,,

  30. muhmammed murat Says:

    uymamış kelimeler

  31. şuara Says:

    çok güzel ama ikide bir takıldığı için şarkıı pek iyi dinleyemedim

  32. ELİF Says:

    merhaba benim adım elif benim bir arkadaşım var okadar rap seviyor ki anlatamam hemde size bir şey söyliyeceğim o hemde kız adı da öykü tam bir rap hastası manken olmasına rağmen tam bir rapçi neyse görüşmek üzere herkese hoşçakalın kendinize iyi bakın aramızda kalsın sır arkadaşım öykü tam bir rapçi salağı arzu eda efe giz özge ve tabii ki demelissa bay bay yani good bay

  33. aloneboy52 Says:

    sözler yanlışp yafffff

  34. rap_mnyqı Says:

    saqo flla supersın sozler yannıs ama sarkı muhtesem hrkze bn basardın

  35. Anonim Says:

    ben tiki seni kıskananlar ve sana özenenler utansın abi sen anladın baş harficeza bü güzel sesine kolera abla haric bütün cakma repciler kudursun BAŞARILAR

  36. MERT Says:

    ben tiki seni kıskananlar ve sana özenenler utansın abi sen anladın baş harficeza bü güzel sesine kolera abla haric bütün cakma repciler kudursun BAŞARILAR

  37. ömer Says:

    YHA BEN BU SAGOPO KAJMER VS CEZA MI?

  38. muhmammed murat Says:

    siz ne biçim insansınız size insan diyenlerin işiniz gücünüz yokmu hadi yatın zıbarın.

  39. kaan Says:

    cok güzel yaa vay

  40. kaan Says:

    bukadar güzel zıt vay yoyo

  41. ikra Says:

    cok güzel ama videodaki resimler biraz ürkerici yinede sagopa harika !!!!

  42. menderes Says:

    hiç bi şey demiyorum bi şarkı ancak bu kadar güzel olur

  43. sagopa kenan Says:

    harika

  44. sagopa kenan Says:

    demekki sen ney mişin be sagopa

  45. enes Says:

    bu sagopa dehset bıse hastayım ınsallah bı gun grusuruz sagopa abı ıle basarılar dılerım

  46. sergen Says:

    süper olmus

  47. berna Says:

    arkadaşlar rica ederim siz ağzınızı bozmayın kim ne derse desin

  48. ozzy Says:

    ama sozlerın bı cogunu yanlıs yazmıssınız….ama yıne de emegınıze saglık…

  49. memet altay Says:

    mütüş şsakı

  50. yılmaz Says:

    mükemmelanlatım güzel başarılar

  51. KAJ Says:

    en iyi sensin

  52. EKİN Says:

    muthiş olanğan üstü süper

  53. kübra Says:

    sagopam benimaşkımsın sarkılarınla

  54. kübra Says:

    sago kolera benim kalbimdesin

  55. mehmet aydin66 Says:

    yiğit sarkı super aferin sana sago kajmer

  56. asilya Says:

    süpersin ya ayrıca cokta tatlısın rapçilerin karalısın ya sen hep bölle basarlı olmanı dilerim

  57. bedoweq Says:

    sagomu cezamı betler bayanlar bence herşey ortada

  58. murat Says:

    abi fenasın sana yetişemiyoz ne bu hız ya abi başarılarının devamını diliyorum

  59. emre koyuncu Says:

    ne dj akmanı kardeş sagopa kajmerin üstüne repçi tanımam dj akmanı seviyorsan git onu dinle burda ne işin var

  60. polenn Says:

    yaa şarkılar harika yaa…kim ne diyosa desin abi yıkılıyosun

  61. mustafa Says:

    gerçektende çok çok iyi bir rap.sagopayı internetnetten dinlemek yetmez ona destek olmamız gerekli.kasetlerinden de almalıyız.

  62. Anonim Says:

    anan

  63. oktay Says:

    ısteşarkı boyle olur helal olsun be

  64. irem Says:

    bu kilip harika

  65. Canan Says:

    çok güzel parça tşk ederim

  66. EBRU-------- Says:

    seni çok seviyorum abicim ceza bahane sago şahane canım öptüm

  67. MEHMET Says:

    MUHTEŞEM ŞARKI…..:

  68. berat Says:

    on numara diyorum

  69. kerem Says:

    çokgüzel hep böyle bir müzik yapmak isterdim

  70. bekir kirza Says:

    sagopa bn eda mayak bi şarkı çıkrmısın spr bayiliyom sana sagopa

  71. eda nur Says:

    sagop GİBİSİ VARSA GELSİN BENİM YANIMA KAIRAIM KFASINI SAGOBA ÖLSÜN DİYENİN AZINI BURNUNU KIRARIM SAGOPA HAYRANLARINA HEP TEŞKTÜR BORÇLUYUZ SAGOPA SENİN ŞARKIN OLMASAYADI BİZ AYAKTA NASI DURARDIK SAGOPAM

  72. eda nur Says:

    :D:::::::::XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:d

  73. muhammed Says:

    rep budur böyle yapılırrr analmlı ve güzel

  74. ne bakon sanane? Says:

    kübre sagopa kajmer evli xD

  75. Fuat Says:

    sagopa senin şarkılarına bayılıyoruz kardeşcek

  76. Fuat Says:

    sagopa senin hayranınım şarkılarına bayılıyorum tüm sınıf ve kardeşçek ve sülececek sülale derken sülalemizdeki çocuklar senin büyük bir hayranınım süper şarkı yapıyosun:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  77. SaGoPa KaJmEr Says:

    Bana hayran Olanların En önemli Batuhan ve Fuat’ı sevdim onlar bana en büyük hayranlıklarını verdiler

  78. SaGoPa KaJmEr Says:

    bana hayran olanların herkezi en önemli iki kişi batuhan ve fuat ı

    SEVDİM :BATUHAN:F:B:FUAT:B:F:B:F:BATUHAN:F:B:F:B:FUAT:

  79. casus Says:

    çok güzelsin şarkıların çok güzel

  80. yusuf ziya Says:

    bu şarkı süper

  81. reis Says:

    en iyisi ceza mamını mamını mimini mimini

  82. naz Says:

    sagopa abi şarkıların süper.

  83. REİS DÜŞMANI Says:

    SEN ÖYLE SANMAYA DEVAM ET.SAGOPA Bİ TANE.BİZE VERİLEN BU CEZA’YA BİN BASAR.

  84. AFEDERSİNİZ Says:

    NİYE YORUMUM ÇIKMADI

  85. KANDEMİR Says:

    ceza:ben repin oğluyum sagopa: benim öyle bir oğlum yok

  86. Anonim Says:

    helal

  87. Mert Says:

    Bu ne lan zuhahahha sözlerin hepsi yanlıs mal ya sagocumusun sen fece dağ ne
    Rabbenayla bir hiç uruna tersledin natasaa ne :D
    Hepsi yanlıs bu 2 si deil ama

    Rabbenamı bir hiç uğru tersledim Of haşaa !

    Fecre dal fedai cembiyeleri ile cenkte kaldı surlarımda kahbe uyuya daldı

  88. qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq Says:

    mühtesem

  89. DİLARA Says:

    bayılıyorum bu adamın şarkılarına

  90. Anonim Says:

    8ııgjuıuıyıuyı

  91. kartal Says:

    muhteşem fecedağ dan slm

  92. musa Says:

    si

  93. yunus Says:

    face istiyorum

  94. su Says:

    ya sagopa ya bayılıyorum bu şarkıssıda süper ama bir dizi iz şarkısı daha güzel(koleranın söyledigi yerler hariç…:)ben koleradan 1000 kat daha hızlı ve güzel söylerim zaten rap şarkılar yazdım yakında nette paylaşıcam ama önce güzel bir klip hazırlıcam ve klibte cEzA VE SaGoPa d OLACAK……

  95. sedat vural Says:

    mütiş

  96. Zırva Says:

    Bu sitede yazılan sözler yanlış… En basit örneği parçanın başında “Fece dağ fedahi …” değilde “Fecre dal fedai…” olması gerekiyor…

  97. yağmur Says:

    bu şarkıyı dinlerken başka deryalara kayıyorum duyduğum en güzel repppp

  98. tozi muhammed Says:

    sagopa kajmer vasiyet şarkısı bayıldım en az 30 kere dinledim

  99. nezi Says:

    hayatım boyunca gördüğüm en etkileici klip;hayatım boyunca tanıdığım en müthiş rapçiden geldi..hiç şaşırmadım.sago..Allah yar ve yardımcın olsun..

Klip bizden yorum sizden