Nasip Değilmiş - Özcan Deniz

12th Ağustos 2008


Nasip Değilmiş - Özcan Deniz video klibi ve şarkı sözleri


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo

Dinlemek istediğiniz müziklerin sözlerinide görerek onlara eşlik edin. Özcan Deniz video klipleri kategorisinden Özcan Deniz tarafından seslendirilen Nasip Değilmiş klibinin şarkı sözleri aşağıda verilmiştir. Sözlerde yanlışlık varsa bize bildirebilir, doğru şarkı sözünü bize ulaştırabilirsiniz. Video izleyrek şarkıyı dinleyin, sözlerle şarkıya eşlik edin. Mp3 dinlemek yerine klip izleyin.

Nasip Değilmiş

Nasip değilmiş
Yangın her aşkın yolu
Sendin gördüğüm
Gözlerin karanlık kuyu
Düştüm, öldüm

Ah gönlün şimdi başka yare mesken
Ah el çekmiyor kara sevda benden
Sen hangi elde sevda olup açtın
Ben karlı dağlar misali yalnızım

Yok bir sitemim hayatta her şey kısmet
Soldu gençliğim ömrümü aşkla ziyan ettim
Ağla gönlüm nasip değilmiş vuslat
Rahat uyu yar sana hakkımı helal ettim

Özcan Deniz

Etiketler : Nasip Değilmiş dinle,Nasip Değilmiş vidyosu izle,Nasip Değilmiş indir,Nasip Değilmiş sözleri,Özcan Deniz video klipleri,Özcan Deniz klipler,Nasip Değilmiş sözü,Özcan Deniz şarkıları,Özcan Deniz dinle


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo


5 Responses to “Nasip Değilmiş - Özcan Deniz”

  1. esra Says:

    VALLAH ÖZCAN BEY ÜNLÜ OLMAKLA HERSYİN CARESİ OLMAZ AMA ÜNLÜ OLMASAYDINIZ KİMSE SİZİN KİM OLDUGUNUZUN FARKINDA OLMAZDAI HAYAT YALANLARLA DOLUDUR SAYGILAR

  2. esra Says:

    AMA SARKILARİNİZ HARİKA BEN SAHSEN ÜNLÜ BİRİYLE HAYATTA EVLENMEM BY BIDE BENİM ADIMA Bİ SARKI SÖZÜ YAZARSANIZ SEVİNİRİM
    ,

  3. büşşşra Says:

    ya özcan denız acayıp tıp bı adam bıtıorum cok yakısıklı her yasta bı oncekı yasından daha yakısıklı sahsen onun gıbı bı esım olmasını ısterdımm cok yakısıklı ayrıca klıpte harıka hele muzık suer bu sarkı ona we klıpe cok uyum saglamıs -:d

  4. kaniye Says:

    Özcan’ı çok beğeniyorum.Vuslat çok güzel bir şarkı ve klibide güzel olmuş.Özcan’cım başarılar hep seninle olsun.
    Tebrikler.

  5. mesut Says:

    esra ünlü biriyle nedn ewlenmion ? bi de istersen gel bnml ewlen :)

  6. esra Says:

    muhteşem birisin bu parça harika seni seviyorum

  7. fatih Says:

    bu şarkıyı dinleyin eski çıktığım kız geliyo aklıma okadar sevmiştimki unutamıyorum neyapsam olmu bu şarkı bana teselli veriyo yni nasip olmayınca olmuyo belkide en doğrusu

  8. ayşe Says:

    çok gsl bi sarkı

  9. buket Says:

    onu sadece ben seviyorum siz kşim oluyonuz ben onun nişanlısıyım

  10. sabiha Says:

    süper olmuş duygularıma tercüme oldun …,

  11. yaralı kalbimmmmmmmmm Says:

    sizin çok büyük bi hayranınızım dizileriniz mükemmel çok başarılısınız…..

  12. melek Says:

    bence harika bir şarkı

  13. POLAT Says:

    ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI ÇOK BEĞENDİM

  14. pisicik Says:

    bazen cok seversınız gozunuz hıc bısey gormek ıstemez,etraftaki tüm sözlere kulak tıkar duymazsınız,asla asla benden bızden vazgecmez vazgecemez dersiniz.bi gün bunları yazarken hala canınız cok yanıyor ve hala acı cekıyorsunuzdur ama sızı terkedıp gıdelı yıllar olmustur.sız kendınıze baska bır hayat kurup mukemmel bır ınsana evet demıs belkıde hıc sevılmedıgınız kadar sevılmıssınızdır ama yınede hala onun adı gecınce ıcınızde fırtınalar kopar bu da oyle bır serserıye gıtsın hayatta her sey kısmet kotude olsaydı kaderım yınede senınle tatmak ısterdım………………keklik

  15. tansu Says:

    çok tatlısın

  16. hatice Says:

    harikasın

  17. hasret Says:

    özcan denizi çok seviyom bu şarkısı dinlanmeye gerçekten değen parçalardan biri…

  18. Anonim Says:

    hocam buraya yorum yazanlara rıca edecem YAZMAYIN konuştukca batıyosunuz özcan bey şarkı süper ağzınıza ve yureğinize sağlık

  19. uğur Says:

    buraya yorum yazanlardan rıca edecem yazmayın konuştukca batıyosunuz :D özcan bey ağzınıza ve yureğinize sağlık süper olmuş vuslat

  20. yalansın bana Says:

    yorum ve sözler müthiş yalansın dünya

  21. isimsiz Says:

    şarkı çok güzel şuanda onu dinliyorum mutsuz insanlar için bu şarkıyı tavsiye ediyorum

  22. yasemın Says:

    merhaba özcan bey sözlerıme nasıl baslasam bılmıyorum zamanında beraber almanyada calıstık munchen de fatos ablanın orda sızın adınıza cok sevındım cok zorluklar yasadınız suan hakettıgınız yerdesınız ssız hep benım kulagımda ve dılımde olacaksınız ızı dınlerken cok keyıf alıyorum aradıgınız askı umarım bulursunuz hayat cok garıp tesaduflerle dolu sızden rıcam ask begenmekle degıl gorunusle degıl sızı hem kotu hem ıyı huyunuzla sevecek karsınıza gecıpte sıze sarkı soyleyıp sızı mest edecek bırı olsun saygılar bır dost

  23. leyla Says:

    sarkı cok guzel

  24. gül Says:

    bu sarkıyı dınledıkce ıcımdekı öfke dısa vuruyo boğuluyorum ama dinliyorum gecmıs aklıma gelıyo kızıyorum kendıme yanlıslar ıste sesıne sağlık

  25. gülizar Says:

    en çok bu şarkısını seviyorum.gayet başarılı bir şarkı….

  26. gülizar Says:

    güzel bir bir şarkı……………………………

  27. melis Says:

    sadece bu şarkısı değil bütün şarkıları mükemmel hepsini de çok seviyorum..tabikiiiiii özcan denizi de çok seviyorum…

  28. İsmail Says:

    Özelden başlayıp cinsel hayata kadar olan yorumlarınızı bırakın da şarkıya bakın!!! Özcanım, gülüm muhteşm bir parça,ağzına yüreğine sağlık!!!

  29. enes Says:

    Bu şarkının bi yorumu daha var bi kadın söylüyodu biyerde dinlemiştim bidahada bulamadım sonunda şarkının karışım yapmıştı ( ben bu yüzden kimseden gidemem gitmem unutamam acıtatlı nevarsa hazinemdir ) bunuda sonuna eklemişti

Klip bizden yorum sizden