Ay Düşünce - Nurettin Rençber

7th Ağustos 2008


Ay Düşünce - Nurettin Rençber video klibi ve şarkı sözleri


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo

Dinlemek istediğiniz müziklerin sözlerinide görerek onlara eşlik edin. Nurettin Rençber video klipleri kategorisinden Nurettin Rençber tarafından seslendirilen Ay Düşünce klibinin şarkı sözleri aşağıda verilmiştir. Sözlerde yanlışlık varsa bize bildirebilir, doğru şarkı sözünü bize ulaştırabilirsiniz. Video izleyrek şarkıyı dinleyin, sözlerle şarkıya eşlik edin. Mp3 dinlemek yerine klip izleyin.

Ay Düşünce

Ay düşünce denize
Seni hatırlarım
İnce ince yağan
Yağmur, iskeleye
Yanaşan vapur
Haydarpaşa garı
Seni hatırlarım

Ay düşünce denize
Kalbim çarpar, telaşlı
Bir kuş olur siyahlar
İçinde bir kadın
Ve yakasında ipiri
Kırmızı bir gül
Seni hatırlarım

Ay düşünce denize
Söylenmemiş sessiz
Bir şarkıydım, tozup
Giden bir ilk kar
Solgun begonya
Kalkmak üzere bir tren
Seni hatırlarım

Nurettin Rençber

Etiketler : Ay Düşünce dinle,Ay Düşünce vidyosu izle,Ay Düşünce indir,Ay Düşünce sözleri,Nurettin Rençber video klipleri,Nurettin Rençber klipler,Ay Düşünce sözü,Nurettin Rençber şarkıları,Nurettin Rençber dinle


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo


3 Responses to “Ay Düşünce - Nurettin Rençber”

  1. gözde Says:

    bu şarkıya hastayım ailem de öyle çokk hoş bir parça …

  2. su Says:

    güzel bir şarkıymış

  3. Anonim Says:

    harika bir ses müthiş bir sanatçı

  4. pınar Says:

    bu kadar olur ya dinleyince başka alemlere dalıp gidiyorum…bi arkdaşım ilk dinletmişti zaten bana bıraktığı en güzel şey nurettin rençber…yinde sağolsun

  5. zuhal Says:

    ya çok harika benceçok farklı yorumlar çok güzel şeyler tek kelimeyle bi ekolsün NURETTİN REÇBER…

  6. burak Says:

    oldum olası nurettin abiye hastayımdır tüm parçalarına onu çok seviyoruz

  7. GAMZE Says:

    İLK DOLMUŞTA GİDERKEN DİNLEMİŞTİM…HERŞEYİYLE HARİKA YA..

  8. hasret Says:

    çok güzel bir şarkı nurettin rençberi tebrik ediyorum hem sesi hem şarkıları çok güzel hepinize tavsiye ederim.Dinleyin…..

  9. ufuk ersoy Says:

    aşık veyselden sonra gelen en büyük ozan benim gözümde tabbbbi yorum herkesin

  10. deniz Says:

    mütiş ya nürettin hoca çok güzel söylüyor

  11. barış güngör Says:

    bir insanın sevgiliye duyacağı özlemi,sevgiyi,saygıyı ve hasreti en güzel şekilde anlatacağı başka bir söz olamaz.nurettin abide en güzel şekilde anlatmış…sadece bu değil,bütün eserlerin çok güzel.severek ve bıkmadan dinliyoruz…nurettin abi eline emeğine yüreğine sağlık…

  12. devrim Says:

    muhteşem bir ses… muhteşem yorumlar…. eğer insan kendini dinlemek istiyorsa nurettin rençberi dinlememli kesinlikle…

  13. pınar Says:

    ya müthiş abi ya vala en güzel şarkıyı söleyen 2 sanaçı var türkiyede en süperinden söleyen nurettin reçber ve cevdet bagca süper siniz ve sizi çok seviyorum keşke 2nizden biri benım babam olsaydınız keşke

  14. pınar Says:

    sizi seviyoruz
    by işalah ben de sizin gibi buyuk bir sanaçı olurum ama rock sanaçısı ben rock severim ama sizin şarkı bir başka

  15. meltem arslan Says:

    hüzünlerimi,sevinçlerimi,acılarımı tekrar yaşadığım harika bi şarkı

  16. leyla Says:

    tam seven bir insanin duykulerini ozlemini anladen bir sarki harik

  17. sevda Says:

    ben nurettin reçber intüm şarkılarını seviyom

  18. dulibi Says:

    farkın diğer karşılığı nurettin rencber… huzur isyanda_

  19. gizem Says:

    bu liman dan kaç gemi kalktı , en sonuncusu biraz önce yol aldı , geriye ne mi? özlem ve hüzün bıraktı , soruyorum sana ey! deniz bu yüreğim kaç hüzün içinde karanlıklara boğulacak …. ve bir gün mavinin siyaha dönüştüğü o gece senı hatırlamak dileğiyle…. hoşçakal ey göklerın asi ve güzel insanı sonsuza dek hatırlanman dileğiye…

  20. GİZEM Says:

    yalnızım bu sokaklar da sensız, özlüyorum yine seni sessiz sessiz … her yağan yagmurun ardında seni arıyorum … özlüyorum geçmişi ,bana hersey seni hatırlatıyor . yine sensiz o mor dağların ardında bır gün batımı … kim durduracak içimde bu hüznü ufukların ardında diyar diyar kaybolmuş yerini günahlara bırakmıs acımasız sensizlik ve yarın doğacak güneşe tek bir sözüm : onun gülüşünde ki ışığı bana yansıt

  21. aylin Says:

    nurettin hocam yuregine dilene saglık
    gergektende dinleyınce insan kendinden geçiyor çok söyluyorsun
    yuregine saglık
    en buyuk emekçi ozan sensin

  22. derya Says:

    ya ben nurettin hocayı dinlediğimde bu hayattan elimi eteğimi çekiyorum süper yav…

  23. aykut Says:

    yok böyle bir ozan harika mükemmel….

  24. Turak Says:

    tek kelime ile süper nede olsa adıymanlı

  25. sahra Says:

    bu şarkı süper yaw çok seviyorum bütün şarkılarını seviyorum şarkılarını dinlediğimde ağlarım geçmişim aklıma gelir bu şarkılarlahüzünlerimi mutluluğumu acıyı paylaşmak isterim nurettin rençberin hayatını okudum galiba ailesi sanatçı olmasına karşı çıkmış ama bu sesle sanatçı olmasında ne etsin sesi maşallah o kadar güzel,iç rahatlayıcı,hoş,hüzünlendirici,ve insanı geçmişe sürükleyen bir ses ne yalan söylim sesimi onun sesine benzetiyorum özellikle ailem ezo şarkısını onun gibi söylediğimi idea ediyorlar evt ben kızım özendiğim sanatçılara o kadar bağlanırım ki sesimi onların sesine benzetmeye çalışırım tabi onlar kadar hoş söyleyemem.NURETTİN RENÇBER SANATÇILARIN EFENDİSİ okulda hep onun şarkılarını söylerim ve çok beğenirler neyse nurettin rençberin ellerinden öperim adıyamana beklerim.hoşçakalın.başarıların devamını dilerim……

  26. emrah Says:

    nurettin abi bir harika onun gibi şarkı söleyen birisini tanımıyom ben gerçekten ender sanatçılardan brisi

  27. mehmet Says:

    süper şarkılar var site sahibine başarılar dilerim :D:D

  28. ewinami Says:

    birşeylere veya birine bağlanmayı ve unutamamayı daha iyi hangi şarkı ya da hangi türkü ifade edebilir sorarım size

  29. zelal Says:

    allah nurrettinrençbere uzun ömürler versin çünkü güzel şarkılar dinleyim

  30. Necla Says:

    Nurettein Reçberin hayranlarından biriyim. Sesiyle yorumuyla müziğiyle birde işin içine yüreği girince söylediği tüm türküler adeta insanı büyüleyici oluyor. Emekcilerimizden Ozanlarımızdan gelecek nesilleride eğitmelerini istiyorum. Seni seviyorum tüm emkcileri seviyorum ben halkımı seviyorum.

  31. fsh yılmaz Says:

    ya ben bu adamı nezaman dınlesem kendımden gecıyor yada sankı ölum her an pesımde ha ölup ölecem dıye hem cok sevıyorum hemde dınlemekten vaz gecemıom ama cokta gercekcı sözlerı var ve cok sevıyorum özge senıde sevıyorum aşkım

  32. zahir aydin Says:

    hayran kaldım daha ne suylum

  33. Anonim Says:

    selam abi bir sarkı bukadar güzel olur sizin hayranınızım ve cok seviyorum umarım bize hep böle güzel sarkıları dilerız

  34. nejla Says:

    bir sarkı bu kadar güzel olur abi supersın hep böle güzel sarkılar istiyoruz

  35. gül Says:

    bir sarkı bukadar mı güzel olur abi supersın sizi dinlemekten asla bıkmam sesinize hayranım

  36. zeynep Says:

    Harikasın Rençber RUHUM SENİNLE DİZE GELİYOR GÖNLÜNE DİLİNE SAGLIK İNŞ Bİ GÜN TANISMA FIRSATI BULURUZ

  37. TRanswermaniaC Says:

    tavsiye üzerinde dinledim melodiler süper

  38. veysi Says:

    nurtin hocam ay düşünce şarkınız çok güzel bu yuzden sizi tebrik ediyorum başarılarınızun devamını delerim

  39. gulumser Says:

    guzel sevgiliye soylenebilecek en guzel sozler bunlar

  40. Duygu Says:

    Arkadaşlar katılıyorum size… Ben Nurettin RENÇBER şakıları kadar güzel şarkı görmedim…

  41. hülya Says:

    harika

  42. başak Says:

    nurettin rençberin sesine de parçalarına da beyılıyorum.hele bu parçasının yeri bambaşka bende.canım gibi sevdiğimle ilk bunu dinlemiştik.şimdi her dinlediğimde o geliyor aklıma.gerçek bi sanatçı nurettin rençber…

  43. esra Says:

    nurettin rençberin şarkılarını seviyorum ve kendisine başarılar diliyorum

  44. suzan Says:

    ekrem bu sarkıyı sana hedıye ediyorum sen hep bende kalbimin bı köşesinde kalıcaksın. ve benım içimn herkesten değerlisin…hem de haketmediğin halde

  45. nuri Says:

    sevgili nurettin inşallah ankarada seni dinleme şansına sahip oluruz

  46. buket Says:

    gerçekten çok severek dinlediğim bir şarkı. sözleri çok anlamlı

  47. rana Says:

    harika bi şarkı mükemmel bi ses

  48. emre Says:

    Çok süper

  49. Anonim Says:

    akşailasd,
    adsşliasf,
    asşlşşas,
    i
    slçkşas
    slklasişa
    lsalasl
    salaslşasias
    asldşlipd
    dlalflasşif
    asjflaısş
    sajlaskl
    askalsl

  50. dilara Says:

    sanatçı kimliğiyle hepimizin gönlüne taht kurdu…aşk işte bu şarkıda gizli…yalnız ben beşeri aşktan söz etmiyorum..insan bu şarkıyı ve nurettin rençberin diğer şarkılarını dinleyince hayatındaki herşeye aşık olabiliyor …en çokta kendine…

  51. ela Says:

    cok güzel bi şarkı begenerek dnlıyorum

  52. WİYAN Says:

    ABİ SANA GERÇEKTEN HASTAYIZ.ailece hemde en kısa zamanda GEWER’E bekliyoruz tşk.

  53. nihat Says:

    bence bir şarkıyı şiirsel bir biçimde anlatmanın en güzel yorumu nurettin rençberin emeğine sağlık

  54. emine Says:

    insanları farklı alemlere taşıyan, söz müzik uyumu mükemmel eserleriniz var. bu güzel eserlerinizi severek dinliyoruz.

  55. _-*-_ZAFER_-*-_ Says:

    nurettin abi allahına kurban,sendeki ses bence bi cevher.. her insan sahip olamaz..şarkıda en az ses kadar güzel…

  56. hüseyin Says:

    insanın kalbini resmen yerinden çıkarıyor

Klip bizden yorum sizden