Hiç Sevmedim - Neslihan

14th Ağustos 2008


Hiç Sevmedim - Neslihan video klibi ve şarkı sözleri


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo

Dinlemek istediğiniz müziklerin sözlerinide görerek onlara eşlik edin. Neslihan video klipleri kategorisinden Neslihan tarafından seslendirilen Hiç Sevmedim klibinin şarkı sözleri aşağıda verilmiştir. Sözlerde yanlışlık varsa bize bildirebilir, doğru şarkı sözünü bize ulaştırabilirsiniz. Video izleyrek şarkıyı dinleyin, sözlerle şarkıya eşlik edin. Mp3 dinlemek yerine klip izleyin.

Hiç Sevmedim

Hiç sevmedim kimseyi senin kadar
Yüregim yanmadı hiç bu kadar
Çok yalnızım
Seninle bir yarım yok
Söylemeden olmaz
Ben sana aşıgım, ben sana aşıgım
Eger elindeyse ne olur çal kapımı
Eger yüregindeysem ne olur sil göz yaşımı

Sen bilmezsin alırım haberini
Yollara küsmüşsün hissettinmi gittigimi
Buralar cehennem oldu inan bana
Yanıp kavrulsamda seninle güzel ankara
Güneşimiz bu aşk yakar yüreğimizi
Perde olmuş gözlerimize göremeyiz hiç birşeyi

Benim karahaberim senindir
Eğer leyla’n ölmüş derseler gelme sakın istanbul’a
Bulamazsın ki beni buralarda
Bir bulut ol git ankara’ya
Yağ istediğin kadar toprağıma
Ben bizim bahçede olacağım
Tam siyah kordonlu saatin yanında
O zaman bensiz dünyaya istediğin kadar bağırabilirsin
Sensiz bu dünyayı sevmiyorum, sevmiyorum, sevmiyorum
Ama şimdi ne olursun gel
Leyla’n hayatta ve istanbul da
Nefes almakta bir gün zor gelecek miydi bana

Tek hayalim hissettiğim şu son nefeslerimi seninle alıp
Vermek
Ben sana aşığım

Neslihan

Etiketler : Hiç Sevmedim dinle,Hiç Sevmedim vidyosu izle,Hiç Sevmedim indir,Hiç Sevmedim sözleri,Neslihan video klipleri,Neslihan klipler,Hiç Sevmedim sözü,Neslihan şarkıları,Neslihan dinle


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo


6 Responses to “Hiç Sevmedim - Neslihan”

  1. tuğba Says:

    böyle güzel bir şarkı olamaz ve neslihanın sesi harika

  2. Anonim Says:

    ançak bu kadar güzel bi şarkı beni duygusallaştırı

  3. neslihan Says:

    cok guzel süyluyorsunuz adasım

  4. sevgi Says:

    mükemmel desem ne dersiniz?

  5. sude Says:

    bu şarkı müthiş bu şarkıda anladım beni terkeden biri için niçin üzülim ki boş ver………

  6. irem Says:

    neslihan bişey demiycem söylicvek sözüm yok bu kadar müthiş bi şarkıya ne denir kii??….

  7. ebru (kayseri kadir has) Says:

    çok güzel bi şarkı hayatımı anlamdıran bi o bide bu şarkı benim sevmelerim apırdır hiç bir yürek taşıyamaz hasretim büyiktir her omuz kaldıramaz ama ben sevdimmi adam gibi severim bana oyun oynarlarsa bende oyun oynarım şarkı süper

  8. ebru (kayseri kadir has) Says:

    çok güzel bi şarkı hayatımı anlamdıran bi o bide bu şarkı benim sevmelerim ağırdır hiç bir yürek taşıyamaz hasretim büyiktir her omuz kaldıramaz ama ben sevdimmi adam gibi severim bana oyun oynarlarsa bende oyun oynarım şarkı süper

  9. ebru (kayseri kadir has) Says:

    hayat güzel yaşamasını bilirsen

  10. merve Says:

    çok güzel bi sarkı basarılarının devamını diliyorum
    bunu söyleyen bi arkads var o da gitarıyla birlikte söylüyor.
    okul etkinliklerindede busarkıyı söyledi
    bende ilkdefa duydum bunu simdi dinliyorum aynı arkadasımn sesi gibi
    arkimde seviyo bende
    tebrikler!

  11. merve Says:

    süper

  12. SEDA Says:

    muhteşem bir şarkı…NESLİHAN’ında sesi muhteşem

  13. GURBET Says:

    BU ŞARKIYLA BİRİNİ ÇOK SEVDİM AMA KAVUŞAMADIK BENİ SEVDİYİ HALDE ŞİMDİ BAŞKSIYLA NİŞANLI

  14. zeyno Says:

    agzına saglık mükemmel bir parça

  15. zeyno Says:

    bende hiç sevmedim kimseyi senin kadar yasak aşkım gerçekten çok süper şarkı of aşk offfffffffffffffffff

  16. melisa Says:

    beni terkeden biri geliyo aklıma bu şarkıyı dinlerken onu çok sevmiştim ama o kaybetti.hiç haketmemiştim yaşattıklarını neyse şarkı süper tebrikler….

  17. arzu Says:

    ağzına ve yüreğine sağlık.süper bi parça ve ses

  18. duygusal kız Says:

    çok güzl bi şarkı süper ötesi bnede çok sevipte severek ayrıldığım aşkıma armağan ediorum bu şarkyı

  19. elif erdoğan Says:

    çok harika bir şarkıı tebrikler

  20. neslihan Says:

    harika

  21. hatıce Says:

    ya neslıhan muthıs bır sarkı ama sonunu nolur getır senın sesını ve sarklarını cok sevıyrm

  22. safiye Says:

    super bencde

  23. Anonim Says:

    çok güzel söylemişsin

  24. zeyno Says:

    agzına yüregine saglık çok güzel parça.

  25. aysu Says:

    seni seviyorum hemde çok ben bütün sant çıları gördüm ama yaban cı şakı söyleyen lerden birini gördüm seni de gördüm bu gün çok güzelmissin bazı erkek lerlede bişey yapıyormusun.duydum biliyon mu?……………amaşakıları güzel söylüyon hadise kadar olmasada güzel söylüyon işte ben sana şunu diyom eh işte biraz cık güzel söylüyon. neslihan abla tüm sanatçıları seviyom sei de seviyom biliyon mu neslihan abla?

  26. Murat Says:

    Bence bu şarkı benim için yazılmış…

  27. buğraa Says:

    süpersn neslhncm sni çk swyrm bşarlrının dwmını dlyrm

  28. senanur Says:

    bence bu şarkı çok güzel çok beğendim:)

  29. ahmet Says:

    degerini bilmedigim ve şimdi çocuguna benim ismimi koyan tek aşkım bizim sarkımız sana gelsin kım arzum

  30. polat alemdar Says:

    slm ben kadir şeker bu şarkı sevipte kavuşamayanlara gelsin özellikle fehimye

  31. aliye Says:

    süper

  32. ogux Says:

    harika bir sesi var cok gzl

  33. Anonim Says:

    bundan guzel soluyen yok bu sarkıyı

  34. leyla Says:

    HİÇ SEVMEDİM KİMSEYİ SENİN KADAR………seni öyle sevmişimki ,senden sonra kimseyi sevemedim mustafa … seni unutmak istiyorum ama olmuyor…şarkı harika başarılar neslihan….

  35. gamze Says:

    çok güzel bi parça olmuş tam bana göre yüregine diline saglıkherkesin dinlemesini tawsiye ederim

  36. serseri_kiz Says:

    qerçekten harika yha bu şarkı ulaşır elbet yerine o kişiler zaten kendilerini iyi biliyolardır umarımm

  37. meryemce Says:

    süper süper süper…dinlemeye doyamıyorum…

  38. Ahmet Ünal Says:

    Slm Öncelikle bu şarkıda emği geçenleri ve ayrıca Neslihan’ı bu başarısından dolayı kutluyorum. Ne desen adır bu şarkı için. Biliyorum ki Benim gibi milyonlarca kişiyi nostaljilerin en doyumsuzlarını yaşatıyordur. HerkesKendinden bi şeyler bulabilir. Ayrılık ve hasret acısı çekenler özellikle. :(
    Sesiyle, yorumuyla ve yeteneğiyle mükemmel bir çalışma olmuş. Neslihan2ın tüm şarkılarını severek dinliyor ve Başarılarının devamını diliyorum..

  39. tuba Says:

    tek kelime süper bi ses

  40. uludevelı Says:

    onun kadar hıc kımseyı sevmedım sevmedım sevmedım

  41. pınar Says:

    cok guzel cok beyendım yurube neslıhan

  42. aysegul Says:

    parca manykayha bayılıyorum neslıhanada sarku8yda

  43. neslihan Says:

    benim adımda neslihan hic sevmedm kilibini cok begendim neslihanı cok seviyorum

  44. ayça Says:

    çok güzel birşarkı

  45. suat Says:

    bu müzikle bambaşka yerlre gidiyorumm akşama kadar dinleyebileceğim tek şarkı : ): )

  46. Anonim Says:

    mükemmel

  47. hasan Says:

    gerçekten mükemmel bi şarkı tek kelime tebrikler

  48. cemal Says:

    agzına saglık çok güzel söylüyorsun

  49. murat Says:

    aşk budur işte aşk ve sevginin ayrılmaz bir üzüntüsü ve hasretidi vr ölümle ölümsüzlük sanki aynı yerde yar ile sevgili kolkola olmuşlar.bir yerde karacaoglan misali sevda türküsü diğer yarısnda ferhat ile şirin olmuşlar aşkları diyar diyar daglarda dolaşıyor kimi zaman istanbulda kimi zaman ankaraya kadr ulaşıyor ama hey hat aşk bu asla buluşamazlar

  50. kaan Says:

    muşhiş yha gerisi gelcek işhh süperrr….

  51. duygu Says:

    şarkıda huzur buluyorum duygulanıyorum çok harika

  52. neslihan Says:

    süper bi şarkı sözler müthi$ adaşzz..

  53. aliiiiiiiiiiiiiiii Says:

    süper bi ses ve anlamlı sözler hep böle ol neslihan

  54. ersin Says:

    cok guzel soylemıs harbiden hayran kaldım

  55. ersin Says:

    cok guzel soylemıs harbiden super hayran kaldım

  56. fikret dilber Says:

    bend birini seviyodm ama bi türlü sölüyemiyodm

  57. Anonim Says:

    cok guzel bır parca yapmıssın sesıne saglık

  58. havva Says:

    süper

  59. Anonim Says:

    NEDIR BU NESLİHAN LARDAN ÇEKTİĞİMİZ ARKADAŞ

  60. seda Says:

    evet erkekler çok çektiriyoo.. . aynı fikirdeyim

  61. neslihan Says:

    bini sevenler şifredini versin onlara imzamı yükliyim.

  62. ramazan Says:

    süper senin tek hastan benim ölürü sana

  63. neslihan Says:

    gerçekten çok güzel yorumlamış canım adaşım .bir zamanlar bana hediye edilen bu şarkıyı dnlediğimde gözlerim dolardı ama artık hiçbirşey hissetmiyorum..tek hissettiğim çok güzel bir ses ve çok güzel bir yorum ağzına yüreğine sağlık neslihan…

  64. Anonim Says:

    çok güzel bir şarkı mükemmel

  65. Anonim Says:

    hiç gzl deil

  66. müko_24 efsane Says:

    harika ankaradaki sevdiğime gönderiyorum yani adşın neslihana

  67. ece Says:

    çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllll

  68. bedirhan Says:

    bu şarkı benden begümsuya gitsin

  69. yaprak Says:

    suqar şarkı yha bn çok sewiom bunu:) emeğine sağlık,

  70. ceyda Says:

    bencede harika ve müthiş ama bu laflar bile şarkının yanında hiç kalır.

  71. ceyda Says:

    harika ya

  72. ceyda Says:

    süper

  73. hatice Says:

    çok süper bir şarkı (hep bu şarkıyı duyunca ağlıyorum bnm sevgilimle şarkımızdı :(

  74. aydın Says:

    cok güzel bu sarki aşk budur işte aşk ve sevginin ayrılmaz bir üzüntüsü ve hasretidi vr ölümle ölümsüzlük sanki aynı yerde yar ile sevgili kolkola olmuşlar.ben sevgi busarkida budu

  75. fuat Says:

    bu şarkıyı dınlerken hep o sevdığim aklıma gelıyo ama o benım
    ıstedıgım
    bırısı degılmiş
    şarkı çok güzel

  76. kübra Says:

    çok güzel bravo NESLİHAN ilç gibi geldiii resmen

  77. gizli_aşık Says:

    yha şarkı çok gzl hoşlandığım çocuk dinlemiş sevdiği için ağlamış bende dinledim ve onun için ağladım(o bana ağlama dinlerken)demişti halbuki

  78. pınar Says:

    çok begendim çok guzel yuregine saglık

  79. yonca sener Says:

    şimdiki zamanaa gree yeni şarkılarr daahaa önde olsaa blee bu şarkıı bncee hepsnden daha da gsell harikaa bi şarkıı çook daa anlmlıı szlerr

  80. yasin Says:

    çok güzel harika……

  81. Anonim Says:

    AŞIIM BEN NESLİHANA YAA

  82. zeynep Says:

    ben aşkımı kaybettim ve bir bulut olup onun toprağına yağcam .onu çk seviyorm…

  83. ırmak Says:

    hani sözlerle ifade edlilemiyecek şeyler vardır ya buda onlardan biri harika giyorum olmuyo sözler yetersiz kalıyo neslihanın sesi harika şarkı da çok güzel süper ve ötesi BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM..

  84. merve Says:

    harika başka diyecek sözüm yok

  85. cengiz Says:

    ben cengiz neslihan sen bir numarasın yozgat merkezden selamlar

  86. kardelen Says:

    bence çok güzel ezberlemeye çalışıyorum ama sev. kavuşamadık onu çok seviyor ona aşığım

  87. özge+sevda amasyaa Says:

    SÜPER BİR ŞARKI BU ŞARKI BİZİM VE BU ŞARKIYI ÇOKK SEVİYORUZZ (SeVdA+ÖzGe)

  88. serap Says:

    duygulara çok güzel hitap eden bir şarkı

  89. duru su Says:

    gerçektende çok güzelmiş ilk arabamda dinlemiştim çook hoşuma gitmişti hep dinlemeye başladım mp4 bile yüklemiştim villamin her tarafında bu şarkıyı çalarım aşkmla bizim şarkımız çok mseviyorum başarılarınızdan dolayı aşkımla tebrik ediyoruz … hoşçakalın esen kalın……:d:d:d:d:d:d:d

  90. rabiş Says:

    çok güzel bi şarkıııııııııı :)

  91. fulya Says:

    sark çok qüzel bnce duygusal ve asıklar için bn neslihNI ÇOK SAEVİYORUM AYRICA ÇOK DA QZEL OLMUŞ ONU BURDAN TEBRİK EDİYORUM BNCE EN QÜZEL SARKISI DİE düşünüorum

  92. paparazisin@hotmail.com Says:

    ben bu kadına hastayım

  93. paparazisin@hotmail.com Says:

    bu kız için ölürüm

  94. Anonim Says:

    gerçekten bunu sevmesini bilen dinlesin arkadaşlarrr

  95. kadir kılıç Says:

    harikasın neslihan

  96. bero Says:

    şarkı güzel diycek söz yok ama klip ankara manzaralı olsa iyi olurdu

  97. furkan Says:

    süper

  98. arzu Says:

    çok güzel bir şarkı hep severek dinliyorum
    ve çok seviyorum

  99. elem Says:

    ınsan her dınledıgındemı bu kadar guzel gelır bır sarkı sozlerı gozlerım doluyor bu sarkıyı dınledıgımde….

  100. Anonim Says:

    lgktşulgkljiiyli,rtluy

  101. G@zEl Says:

    bu sarkı gercekten sevıpte yuregı yananlar ıcın??????????????????????????????????

  102. sümeyra Says:

    bayıldım ben bu şarkıya ablamda bayıldı

  103. banu Says:

    cok guzel <3<3<3<3<3<3<3

  104. banu Says:

    ck guzel şarkı herkez dinlesin

  105. turgay Says:

    ben bu şarkıyı dinleyince bazı anılarım canlanıyor zihnimde benim sevdigim insan paraya deyişti beni

  106. yaralı tayfa Says:

    sesinde şarkında sende harikasın seninle tanışıp şarkını senden dinlemeyi cok isterdim cokda güzelsin gitarda sana yakışmış bu şarkının hastasıyım beni anlatıyo

Klip bizden yorum sizden