Sana Ölürüm - Murat Başaran

17th Ağustos 2008


Sana Ölürüm - Murat Başaran video klibi ve şarkı sözleri


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo

Dinlemek istediğiniz müziklerin sözlerinide görerek onlara eşlik edin. Murat Başaran video klipleri kategorisinden Murat Başaran tarafından seslendirilen Sana Ölürüm klibinin şarkı sözleri aşağıda verilmiştir. Sözlerde yanlışlık varsa bize bildirebilir, doğru şarkı sözünü bize ulaştırabilirsiniz. Video izleyrek şarkıyı dinleyin, sözlerle şarkıya eşlik edin. Mp3 dinlemek yerine klip izleyin.

Sana Ölürüm

Sana ölürüm
Seni sevdim canım inat etme alırım

Ooof.ben alırım

Seni çok çok sever nasılda kıskanırım

Oof. kıskanırm

Bir canım var be gülüm al oda senin

Sana veririm

İki dudağından çıkan tek heceye bakar

Öl de ölürüm

Ben sana sana sana ölürüm

Ölürüm ölürüm sana ölürüm

Sana değer bunu bilirim

Ooff.ben bilirim

Çek vur tıtrersem nağmredim

Ölürüm ölürüm sana ölürüm

Sana değer bu bilirim
(Kadir kıymet ben bilirim)
Ooff.ben bilirim

Murat Başaran

Etiketler : Sana Ölürüm dinle,Sana Ölürüm vidyosu izle,Sana Ölürüm indir,Sana Ölürüm sözleri,Murat Başaran video klipleri,Murat Başaran klipler,Sana Ölürüm sözü,Murat Başaran şarkıları,Murat Başaran dinle


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo


3 Responses to “Sana Ölürüm - Murat Başaran”

  1. eda Says:

    çok güzel

  2. eda Says:

    adam yakışıklı

  3. meltem Says:

    nağmredim yazmışsınız o ”nağmerdim” olcaktı..
    düzeltirseniz çook sewinirim =)
    ben bu müziğin hastesıyım =D

  4. meltem Says:

    nağmredim yazmışsınız o ”nağmerdim” olcaktı..
    düzeltirseniz çook sewinirim =)
    ben bu müziğin hastasıyım =D

  5. meltem Says:

    Ooff.ben bilirim yazmışsınız o ”ooff ooff. ben bilirim” olmalıydı….

  6. jasmin Says:

    şarkıların çok güzel şakıları çok begeniyarum

  7. ceyda Says:

    ewt çok güzel bi şarkı.

  8. HÜSEYİN Says:

    ÇOK YAKIŞIKLI ADAM

  9. gizem Says:

    Harika… kadife gibi bir sesi var.

  10. fatma Says:

    çok güsel bi şarkı bitiyorum bu şarkıya

  11. selma Says:

    aşıkların şarkısı güzel

  12. edanur Says:

    bayıldım bayıldım süper manyag bir şarkı murat abi ağzına sağlık süper olmuş:)

  13. ebru yaşar Says:

    aşkım ne zaman yemeğe çıkacağız seni çok seviyorum aşkım

  14. seni seviyorum metehan Says:

    adam yakışklı değil ama şarkı ii:(

  15. edanur Says:

    süper bayıldım ağzına sağlık murat abi süper olmuş:)

  16. ?mişim Says:

    çok güzel kelimeler çok anlamlı sesi çok güzel murat başaran ççok güzel gülüyo hayranı saatlerce bakyom onun gülüşüne

  17. kemal Says:

    harika

  18. emine Says:

    çok güzel bir şarkııı

  19. esra Says:

    böhhh kötü

  20. gülden Says:

    hiç iyi değil

  21. gülse Says:

    sapık

  22. elvin Says:

    murat başaranın şarkılarına çok bayılıyorum
    annemde seviyor buşarkıyı
    bende seviyorum

  23. elvin Says:

    her zaman da söyler ve dinlerim

  24. anonim Says:

    bu şarkıya kötü diyenlerin kafasını kırarım siz şarkıdan ne anlarsınız dinlemeyin kardeşim

  25. ilayda Says:

    çok yakışıklısın şarkın süper sana yolluyorum sizi çok seviyorum siz c
    alırsınız

  26. ilayda Says:

    gülden yalan şöylüyo şarkı 1 numara

  27. sema Says:

    bence güzel

  28. taygır Says:

    deymez be şu şıllık için sana hiç yakışmıo murat sen daha iyilerine layıksın

  29. ahmet mert Says:

    şenay sana ölürüm

  30. Anonim Says:

    senin şarkıların süper hayranım şarkilarına

  31. kara nur Says:

    ben murat başaran ı çok seviyyorum çok güzel şarkıları var bayılıyorum!!!

  32. ilayda Says:

    bence güzel

  33. murat Says:

    wallaha çok güzel her actıgımda dinlerim

  34. buse Says:

    bu şarkıya bayılıyorum… murat abi sevi çok seviyorum seni… en sevdiğim sanatçısın çok güzel şarkıların var… seni yakından tanımayı çok isterdim…bu şarkıyı dinleyince erkek arkadaşım emre geliyor…bu şarkı çok sevdiğim emreme gitsin…emre seni çok seviyorum bitanem…

  35. müko_24 efsane Says:

    muhteşem bir sese sahipsin unuttuklarımıza gelsin bu parça başarılar muratçım

  36. ali Says:

    bu şarkıdan başka şarkıyı sevmiyom ben hep bu şarkıyı dinliyom sesi çok iyi adamın be

  37. yeter Says:

    benim için çok güzel bi şarkı ya

  38. yeter Says:

    çok güzel şarkı

  39. ercan Says:

    çok hoş bi şarkı

  40. Anonim Says:

    süper

  41. fulya Says:

    bu şarkı süperr…aşıkların şarkısı…yani bana göre bu şarkı çünkü bnimde aşık olduqum biri var…murat abi senin konserini bekliyorum inşallah yunanistanda da bir konserin olur…seni çok sewiyorum

  42. Anonim Says:

    şarkı güzel..yorumlar kötü

  43. besra Says:

    sjfd

  44. sıdıka Says:

    murat başaranın şarkılarının hepsi süper.onu ve şarkılarını çok ama çok seviyorum.sesi çok güzel.onu çok sevdigim bir futbolcuya benzetiyorum.murat seni çok seviyorum.bütün şarkıcılardan farklısın.sadece sesin yeter.bütün şarkılarına hastayım.sesin gerçekten çok güzel.

  45. buse Says:

    senin tipine sıçıyım mal suratsız şarkında senin gibi aymı

  46. uzay Says:

    çok güze bir şarkı

  47. esra Says:

    bayılıyorum ben bu adama ya yakışıklı ve çok qüzel sesi var :*

  48. ege Says:

    ahhhhhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhh yedin bitirdin sen deil sarkın ;)

  49. ebru seni sewiorummm Says:

    ahhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhh yedin bitirdin sen deil sarkın ;)

  50. Arzuşko Says:

    Bence güzel bir şarkı ama beğenmeyenlerde var ben saygı duyuyorum her kesin fikirleri farklı olabilir ama küfür edilmez:)

  51. hilal Says:

    bence gayet güzel kötü olmuş diyenlerin hiç zevki yook!!!

  52. PınarSak Says:

    Aşkımla Benim Şarkım :D Bne Ona Ölürüm!!!

  53. onur Says:

    bir numara bir şarkı

  54. ecem çakubay Says:

    şarkı çok güzel ama burda esra ve gülse murat başaranın şarkısının güzel olmadığını söylüyor gülse çok kötü laf ediyor

  55. h Says:

    tam benlik bi şarkı ben ilk çıktığından beri çok seviyorum halende dinlemekten bıkmıyorum maraşlım

  56. hayatım Says:

    tam benlik bi şarkı ben ilk çıktığından beri çok seviyorum halende dinlemekten bıkmıyorum maraşlım

  57. başak gizem merve Says:

    hastasıyım bu miziğie hastasıyım süper

  58. gizli Says:

    lütfen sitenin kurucusu yorumları kontrol etsin terbiyesiz yorumlar yazıyorlar.lütfen buna dikkat edin

  59. gizli Says:

    diğer sitelerde site görevlileri kontrol edipte yorumları yayımlıyorlar!!!

  60. tugbAAAAAAAAAAAA Says:

    çok seviyorum bu şarkıyı………

  61. nahide Says:

    çok güzel

  62. ROMANTİK MEMO Says:

    çok güzel

  63. ünzile Says:

    seniçok sevdim

  64. Anonim Says:

    çok güel müzik aşkım ben sana ölürüm :D

Klip bizden yorum sizden