Gitme - Hakan Gürses

19th Ağustos 2008


Gitme - Hakan Gürses video klibi ve şarkı sözleri


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo

Dinlemek istediğiniz müziklerin sözlerinide görerek onlara eşlik edin. Hakan Gürses video klipleri kategorisinden Hakan Gürses tarafından seslendirilen Gitme klibinin şarkı sözleri aşağıda verilmiştir. Sözlerde yanlışlık varsa bize bildirebilir, doğru şarkı sözünü bize ulaştırabilirsiniz. Video izleyrek şarkıyı dinleyin, sözlerle şarkıya eşlik edin. Mp3 dinlemek yerine klip izleyin.

Gitme

Gitme içimdeki ateşim sönmeden
Gitme elini tutmadan belini sarmadan
Gitme azrail son nefesimi almadan gitme
Gitme topraklar bedenimi sarmadan gitme

Gitme içimdeki ateşim sönmeden
Gitme elini tutmadan belini sarmadan
Gitme azrail son nefesimi almadan gitme
Gitme topraklar bedenimi sarmadan gitme

Hakan Gürses

Etiketler : Gitme dinle,Gitme vidyosu izle,Gitme indir,Gitme sözleri,Hakan Gürses video klipleri,Hakan Gürses klipler,Gitme sözü,Hakan Gürses şarkıları,Hakan Gürses dinle


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo


12 Responses to “Gitme - Hakan Gürses”

  1. murat keleş Says:

    kim düzenlediyse süper olmuş baba valla tekkelimeyle

  2. murat keleş Says:

    kim düzenlediyse tekkelimeyle süper olmuş baba

  3. engin Says:

    abi senin icin yolunda olurum allah seni bizden ayirmasin seni cok ama cok seviyorum canim abi sen gitme

  4. ercan Says:

    helal baba hakan baba damarın kralı sensin baba

  5. SERDAR Says:

    tek kelimeyle süper olmuş

  6. dadaşım Says:

    COK GÜZELOLMUŞ

  7. ALEME İSYANKAR Says:

    HANİ DÜNYA ÜÇ GÜNLÜKTÜ HANİ İNSAN İSTEDİKTEN SONRA İSTEDİGİNİ YAPARDI BEN SANA SENİ SEVDİGİMİ SÖYLEYEMEDİM TOLGA ŞİMŞEK
    YANLIZ REİSİNİZ…

  8. ismail Says:

    ben hakan gürses in gitme paarçasına hasta oldum be abi ?????

  9. korkusuz Says:

    hakan baba süper ayrıca klip süper elinize saglık

  10. mehmet kondil Says:

    abi yaşarken öldürdün beni

  11. gokhan samsunlu Says:

    ne denılebılır kı tek kelımeyle superrr

  12. Anonim Says:

    s.a hakan baba ben trabzon yenicumamahallesinden ali bana ford;cu derler abi şarkıların sesin çokgüzel çok ciz birsin yane güzel sen bitanesin saygılar ßs

  13. ömür Says:

    parca cok güzel umarım sende bizi bırakıp gitmezsin

  14. BİLGE Says:

    YA ABİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ BAYILDIM EŞİM BARIŞA GELSİN

  15. kırsehirli F.D. Says:

    BABA TEK KELIMEYLE BUYUKSUN!!!

  16. emrah Says:

    tek kelimeyle harika muhteşem

  17. sevgiliye küskün Says:

    arkadaslar bence yasanılısı guzel olan seylerı bır kalemde sılıp atabılen ve sızı yanlızlıga terk eden bırı bırakıp gıderken sız gıtme dıye bılırmısınız..oyuzden bence bırakın gıtsın yınede sız ıcınızdekı onu onsuz yasatmaya bakın benım suan yaptıgım gıbı..

  18. Anonim Says:

    sevdim bu şarkiyı ayrık cok zor icim deki sevda iç bıtmıyo hergece isyan ediyorum

  19. sinan Says:

    hakan gurses cok guzel olmuş tam isyan şarkisi gibi olmuş ama cok guzel ayrıl bıleklerimi kestim
    ben bursadan sinan özdemir

  20. hüseyin gazili Says:

    abicim inşallah geriside gelir bunların sen bitanesin bizim için hüseyin gazili maraz ali gitmede ayrıca çok güzel olmuş sen devam et böyle abicim

  21. hamide Says:

    cok guzel yaa abı elıne koluna saglık

  22. ERDİNÇ Says:

    bu en çok sevdiğim şarkı. hasta oldum bu şarkıya…

  23. Fahri ÖZDEN Says:

    arkadaşlar; bekleyen değil giden kaybeder;ortada yalan bir aşka varsa seven değil sevilen kaybeder….parça çok güzel devamını bekleriz

    DJ YANLIZLIK….

  24. caner kilic Says:

    abi cok sahanesin yaa.ama artik gidene gitme demek bizim isimiz degil.

  25. firlama--cem@hotmail.com Says:

    slm murat abi ben cem

  26. hakan Says:

    helal sana bir adaşa yakışır klip olmuş

  27. BABA YORGUN Says:

    baba ii şarkı yazmışsın allah razı olsun senden

  28. BABA YORGUN Says:

    baba ii şarkı yapmışsın saol allah senden razı olsun

  29. babayorgun Says:

    baba ii şarkı yapmışsın saol

  30. Anonim Says:

    hariha

  31. beyza Says:

    vallah bu şarkıya bağılıyorum süpersin

  32. selda Says:

    süpersin hakan gürses hastayım sana yeni şarkılarını bekliyoz başarılar dilegiyle

  33. sinan Says:

    hardiben çok güzel bir şarkı ve çok güzel ses ile yorum

  34. faruk Says:

    gercekten çok güzel bir şarkı tam damarlık

  35. Anonim Says:

    süper
    ibo

  36. Anonim Says:

    BABA BÜYÜKSÜN

  37. ahmet Says:

    teksin teksin sen teksin

  38. muslum Says:

    abicim inşallah geriside gelir bunların sen bitanesin bizim için hüseyin gazili maraz ali gitmede ayrıca çok güzel olmuş sen devam et böyle abicim

  39. HaKaN Says:

    kıkı iyi olmuş eline saülık

  40. feridun Says:

    abi mükemmel ya askım şeymaya gelsin

  41. volkan Says:

    ya harbiden güzel ya insanı gerçekten rahatlatıyo

  42. ali Says:

    çok güzel bi şarkı

  43. AHMET EMİN DEMİR Says:

    cemal başaran gayrimenkülden yazıyorum süper olmuş cemal başaran seni çok begeniyor

  44. esat Says:

    bu saarki benden cok sevdigim sedama gitsin adananin isyankar cocugu esat

  45. ramazan Says:

    çok güzel olmuş gardaş

  46. ece Says:

    sesin çok güzel bazı sanatçılar bağırıpta kendilerinden zoraki ses çıkaraılar senin ise duru bir sesin var

  47. kadir Says:

    okey dedik

  48. Anonim Says:

    hakan gürsesei büyük beğenile dinliyorum yeni şarkılarını bekliyorum

  49. cılgın samed Says:

    baba sana helal olsun walla süper sarkılar yapıosun süpersin baba

  50. Anonim Says:

    hakan abi sen gitme be bida bekliyoruz seneye valla gelmessen biz gelcez gittin yere seneye allah izin ederse bal festivaline yeniden bekliyoruz geldin mi beraber söylücez aqa

  51. guven_117 Says:

    süpper ya bayılıyom bu şarkılara ya

  52. samet Says:

    o kadaar damarcı iseniz MÜslüM babadan esrarlı gözlerle hasret rüzgarlarını dinleyinn dee kendinizi doğrayın!!BABAYA slm jilete DWaAm!!

  53. metin Says:

    buparca bize gelsin

  54. AŞKINA İSYANKAR Says:

    kelimeler yetmiyor be abi bende büyük hatırası var

  55. loya Says:

    süper yaa bu akşam bu şarkıyı dinlerken içtim yaa ses bi ayrı dert bi ayrı vuruyo insana

  56. selçuk Says:

    ah bu damar şarkıyı dinleyin yeter

  57. gültekin Says:

    harikasın hakan devam et

  58. gültekin Says:

    sensiz olmaz

  59. asi serserı Says:

    HAKAN BABA HEPSI SENIN ELINI OPSUN DAMARIN KIRALI SENSIN HELAL OSUN ANA HAKAN BABA

  60. haydar 44 Says:

    harika olmuş

  61. cenk Says:

    abi böyle devam et ortam iyi seni çok seviyooruz

  62. mehmet Says:

    giden gitmiştir ama yinede giddiği yerde bir özlem bırakmıştır elbet

  63. MUHAMMET Says:

    kim hazırladıysa süper
    muhammet koca
    sezer koca
    muhammet cingöz
    okuduğumuz okul fatih sultan mehmet m ilk öğretim okulu

    size kolay gelsin abi

  64. Devran Says:

    hakan abim benm böyle şarkımı sölenir bee yakıp kavuruyorsun alemi…

  65. By HaruN Says:

    Bu ParCa Yikiyo bnİ . . .

  66. mert Says:

    abi brava bu şarkıya hastayım

  67. guleken Says:

    allahina kurban,eline,diline saglik.

  68. alim bartın keş Says:

    siziyeni albümünüzübekliyoruz selam

  69. soner Says:

    damara devam

  70. Eno Says:

    Süper Şarkı Eline Sağlık Hakan Baba :D

  71. HASAN Says:

    SEN BAŞ KASIN ABİ YENI KILİP CIKAR ARTIK
    ESRARLI GÖZLER SENİ ÖZLER…

  72. muro Says:

    baba helal bu şarkıya icilir

  73. oğuzhan Says:

    oLdum da yha oLdum nası guzeL bı sarkı bu yha…

  74. serpil Says:

    sen benim duygularımın tercumanisın ölumu duşundugum an seni dinleyıp vaz gecıyorum senı sevıyorum

  75. samsunlu orhan Says:

    ben askerim sabaha kadar dinliyorum

  76. fettocan Says:

    yaşamak bu mu tantım kader utansın gülüm soluncaya seni ölünceye kadar seveceğim hakan abi mahküm 56 fettocan

  77. ufuk Says:

    söz bitti ciğerin yansın

  78. garipyolcu Says:

    10 numara kardaş ??_???*

  79. Anonim Says:

    bu şarkıya dicek hç bisey yk zaten herseyi söylüyo

  80. hasan Says:

    yürü be hakan abi ağzına yüreğine sağlık. rabbi rahim seni başımızdan eksik etmesin canım abiim…

  81. Anonim Says:

    BEN DURMAZ AKAGÜNDÜZ SANA 3 TANE BESTE VERMEK İSTİYORUM HAKAN ABİ BENDE SANATÇI OLMAK İSTİYORUM

  82. afilli~ Says:

    giden gitmştir gittiği gün bitmiştir fazla söze gerenk yok!!!

  83. aliasker Says:

    kimse bencil degil saçma seyler yazıp insanalrın sınırlerını bozmayın isteyen paylasır zaten

  84. Iza_Bella Says:

    çok qüzel bir parça beni bitirio.

  85. serhat eren Says:

    süper abi yalanlara dolanlara değil .damardan .değil.atar damardan

  86. güney Says:

    müslüm ekolü olan herşey güzeldir

  87. musti Says:

    on numara bi parça ya)))

  88. antepli Says:

    gidengitmiştir kalan larabak yorum hakan abimbenim

  89. ö harakaat Says:

    chjut

  90. onur Says:

    harbiiiiii gitme

  91. cansu Says:

    süper söylüyon başarıların devamını bekleriz

  92. hüseyin Says:

    baba hasta ettin beni yine helal olsun sana be

  93. lazım deqil Says:

    qüzel parça harbi

  94. ahmet Says:

    helal abim yüreyine saglık senin hastasıyım miziklerininde devamını bekliyoruz

  95. bahar kurt Says:

    hakancığım önclikle güzel eşine ve çocuğunuza sevgi selmlar.sen gerçekten herşeyin en güzeline iyisine laıksın.artık müsade etmede hakkını yemesinler.dostun arkadaşın olarak herzaman yanında ve arkanda olurum.adanadan bahar arkadaşın.

  96. esra Says:

    BEN SAMSUNLU ESRA COK SUPER ABICIM SENDE OLMASAN NE OLACAK YANLIZLIGIMI SENIN SARKILARINLA PAYLASIYORUM

  97. sevil aydin öztürk Says:

    git ulan gitmesen taggggggggggggg …………. yıkılmam bu aciyla ben

  98. beyhan Says:

    senisevmeyenölsünbaba

  99. karbonat Says:

    hakan gürsesin ağzına sağlık adamı kendinden geciri helal olsın

  100. EFE AŞIK Says:

    BEN BÖYLE PARÇA DİNLEMEDİM BİR ŞARKI BUKADR SÖYLENİR BAŞKASI YOK…

Klip bizden yorum sizden