Yaşanmıyor - Cengiz Kurtoğlu

21st Ağustos 2008


Yaşanmıyor - Cengiz Kurtoğlu video klibi ve şarkı sözleri


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo

Dinlemek istediğiniz müziklerin sözlerinide görerek onlara eşlik edin. Cengiz Kurtoğlu video klipleri kategorisinden Cengiz Kurtoğlu tarafından seslendirilen Yaşanmıyor klibinin şarkı sözleri aşağıda verilmiştir. Sözlerde yanlışlık varsa bize bildirebilir, doğru şarkı sözünü bize ulaştırabilirsiniz. Video izleyrek şarkıyı dinleyin, sözlerle şarkıya eşlik edin. Mp3 dinlemek yerine klip izleyin.

Yaşanmıyor

Tek başına hayalerle
Söz geçmiyor şu gönlüme
Olmayacak ümitlerle
Yaşanmıyor yaşanmıyor

Unutmadım unutamam
Bedenimde tenimdesin
Hep aklımda o güzel yüzün
Düşlerimde benimlesin

Unutmayı istesemde
Yüreğimdem silemedim
Tükeniyor umutlarım
Seviyorum diyemedim

Yaşanmıyor yaşanmıyor
Geceler gündüz olmuyor
İsyanlarda çaresizim
Gülüm sensiz yaşanmıyor

Cengiz Kurtoğlu

Etiketler : Yaşanmıyor dinle,Yaşanmıyor vidyosu izle,Yaşanmıyor indir,Yaşanmıyor sözleri,Cengiz Kurtoğlu video klipleri,Cengiz Kurtoğlu klipler,Yaşanmıyor sözü,Cengiz Kurtoğlu şarkıları,Cengiz Kurtoğlu dinle


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo


10 Responses to “Yaşanmıyor - Cengiz Kurtoğlu”

  1. xxx Says:

    vallah cengiz agbinin bütün sarkilari güzel oldugu gibi kilipleride öyle mükkemel…

  2. okyanus Says:

    bayılıyorum her sarkısına helal olsun..

  3. muratcan41 Says:

    baba harıka butun sarkılarını ılk dınlıomus gıbı dınlıyorum ama bu sarkı baska be sevıpte kavusamayanların sarkısı sole be sen sole (CENGİZ BABA )
    ALLAHA EMANET OLUN

  4. murat Says:

    abi bir kere seni görüp elini öpmek istiyorum beykoz villalarında oturuyosun ama girilmiyo abiiiimm

  5. Anonim Says:

    valla tek kelımeyle SUPER sın cengız baba

  6. dilek Says:

    abi hastayım sana bayılıyorum sesini duydugumda titriyorum tarabyayagelmek nasib olmadı seni seviyoruz

  7. tuğba Says:

    manisadaki biricik aşkıma gelsin:(SENİ ÇOK SEVİYORUM

  8. MEHMET Says:

    BU PARÇAYI YÜZ DEFA DİNLESEMDE BIKMAM ÇÜNKÜ ŞARKI NIN MANASI ÇOK DERİN

  9. evra Says:

    valla tek kelımeyle muhteşem aşkıma gelsın

  10. Abdullah Says:

    Cengiz abi tek kelimeyle MÜKEMMELSİN

  11. cadııı Says:

    cengizz baba bide müslüm baba okadar

  12. dilan Says:

    bana bu şarkılarıdinleten hayranı olmamı sağlayan buraka gelsin artık o yok ama dinlettiği şarkılar hala bende bekliyomdönmesini nereye kadar giderse böyle oraya kardar eklicem onu

  13. sezai yüksel Says:

    seven unutamaz seven sevdiğinden ayrı yaşayamaz
    cengiz09

  14. melisa Says:

    cengiz abicim seniçok seviyorrum şu şarkınada bitiyorum abicim ya

  15. melisa Says:

    yaşanıyorda şuan benim gibi zehir hayat yaşansa yaşanır bilseydim böle yaşayamıcağımı kul köle olmazmıydım bukadar acı olacağını bilseydim of of

  16. gül Says:

    cengiz abi seni çok seviyorum abi şarkılarına bitiyorum benden sevipte kavuşamayanlara gelsin

  17. cengiz Says:

    süpersin tek kelimeyle da ne dim allah sesi vermiş be tşk

  18. aykutsakaryalı Says:

    onsuz gercekten yasanmıyor abı 4 yıl oldu unutamadım nalet olsun boyle askada kaderede cektı gıt terkettu benı lanlet olsun ızmıtlı makmule

  19. SaqArYhA'Lı Says:

    YoruMa qeReK yoqq Cenqİz BaBa söYLer biZ DinLeriZ FaRKıMız TarZImız Cenqİz BABA Baş TacıMız oLay BudUr böyLe KaLacaqTIr Daha öTeSide YoqTUr…

  20. kahtalı mustafa Says:

    arzımız tarzımız cengiz baba baş tacımız cengiz baba seni çok ama çok seviyorum be sen nasıl böyle damardan söylüyorsun ya ben kahtalı mstafa lakabıyla delı reşo

  21. lewenT Says:

    her şarKın güsEl senİ göRseM boyNuna Atlıcam CenGiZ babAya selamlar cengiZ kolicK

  22. özkan Says:

    abi en büyük hayalim seni görmek sen bu alemde kralsın we benim en büyük hayranımsın

  23. özkan Says:

    abi ben mudanyadan özkan sen varya benim gönlümde teksin alem ne derse desin sen kralsın bu alemde we kalbimizin babası seni bikere göreyim yetr bana senin ben bütün şarkılarını dinledim seni gibi adam zor bulunur türkiyede gözlerinden öperim

  24. erdem Says:

    Sensiz ve şarkıların da olmadan yaşanmaz be cengiz baba

  25. HASAN Says:

    ask sarkıların tek kalbı baba cengız

  26. kardelenhayat Says:

    muhteşem bir şarkı tek kelimeyle harika. gerçekler ancak bu kadar anlatılırdı

  27. erdoğan yılmaz Says:

    ya arkadaşlar bu ne ya böle şarkılar yok ben bu adama bayılıyorum dostlar

  28. nurum Says:

    bayılıorum sana be cengiz abi okadar şahane bi sesin warki anlatamm bütün şarkılarını sewerek dinliorum hepsi birbirinden süper

  29. Anonim Says:

    cengiz baba dediğin gibi yaşanmıyor

  30. oktay Says:

    HELAL SANA CENGİZ BABA

  31. zeynep Says:

    11 yıldır vazgeçilmezimsin dinlerken uçuyorum bukadarmıinsan kendini blur şarkılarda iyki varsın teksin

  32. acı çeken Says:

    senin şarkıların bna hayat veriyo resmen kızdan ayrılıyorum senin şarkıların la hayata tutunuyorum süpersin

  33. mutlu Says:

    cengiz baba dünyanın efsanesi ve lideri arabekin imparatoru ilk ve tek

  34. DİLAN Says:

    ya ben hiç arabesk dinlemiyodum ama dinledim ve ne kadar anlamlı şarkıların var cengiz abi süpersin…helal sana…

  35. muhammet Says:

    cengiz abi bir devsin helele olsun her şarkın krallık

  36. ünsal Says:

    bu şarkı ile yine ağladım sevgiler trafik polisi ünsaladana

  37. toprak ege Says:

    baba bu dünyada ne yaşayamayı nede ölmeyi becere bildik birini sevdik onsuzda yaşanmıyor toprak ege özğür

  38. murat Says:

    helal ismail abi

  39. murat Says:

    yakışır sana abim hastayım şarkılarına

  40. kenan kol Says:

    TEK KELİMEYLE MUHTEŞEMSİN ABİ ABİLERİN ABİSİ HELAL SANA TARTIŞILMAZSIN AŞK SEVGİ SENİ ŞARKILARINLA HUZUR BULSUN

  41. murat yavuz afyon Says:

    bana bu sarkıları dinleten bayan şimdi nerelerde acaba canım isteseydi terettüt etmeden verirdim ama malesef yok artık yolda görse tanımaz artık 9 yıldır hep içimde biryerde atılmıyor işte karasevda bu işte canı saolsun kader utansın iyiki sevmişim yoksa cengiz abiyi dinleyemezdık

  42. sami Says:

    bu şarkı gülüm ve benim şarkımdı şimdi ayrılık girdi araya nede olsa gülüm senziz yaşanmıyor

  43. toprak ege özgür Says:

    ne yaşamayı ne ölmeyi becere bildik be baba

  44. gökhan Says:

    yaşanmıyor be ccengiz abi helal olsn ne güsel sölemişin

  45. Anonim Says:

    çok güzel bir site

  46. yeliz Says:

    helal sana hey gıdı yasanmıyor be bu hayat sevgılısız yasan mıyor

  47. ilker Says:

    yasa be cengiz baba ölduruyor bu sarkı benı off ulen off

  48. yalım restorant Says:

    gercekten cengiz babasız yaşanmıyor ANTALYAYA DAİMİ mekana enkısa zamanda beklıyoruz.SENİ ÇOK SEVİYORUZ.SELAHATTİN TAŞKAN

  49. toprak eğe özgür Says:

    insanın kendi istedigi degil hep hayatın dedigi oluyor

  50. enes Says:

    yasa be cengiz baba

  51. erkan Says:

    cengiz abi harbiden yaşanmıyor bea abi onsuz zaman bir dak.bile olsa geçmiyor o benım canım o benım gülüm onsuz yaşanmıyor ALLAH KAHRETSİN …olmuyor abi bea…

  52. mehmet Says:

    mükemmel sevgisiz olamayacagını engüzel sözlerle beyan ediyor

  53. satu Says:

    süper bi şarkı ya bayılıyorum bu şarkıya..

  54. MEHMET ÇİĞDEM Says:

    HİÇBİR SÖZE GERK YOK.gerçek bir beste ve ONU YORUMLAMASINI BILEN BIR SES!!!

  55. hasan Says:

    harikalr ötesi birşey bu sarkıyı dınlerken tuylerim diken diken oluyor içimi parcalıyor sevdıgım ınsan lar ıcın gelsin…^^

  56. abdullah horoz kentli Says:

    kader utansın

  57. şükrü Says:

    efsaneler ölmez cengiz abii

  58. mahmut Says:

    CENGİZ BABA SENİN İÇİN ÖLÜRÜM ÖLDÜRÜRÜM BÜYÜKSÜN

  59. mustafa Says:

    iste sarki yasanmiyorbaba

  60. Anonim Says:

    yaşamak zor anlatmak imkansız
    ne yapsam bilmiyorum helal olsun

  61. Anonim Says:

    aşkım nurana gelsin onu çok ama çok seviyorum adananın enüezek kızına armagan ediyorum agzına saglık cengiz baba

  62. zakir bodur Says:

    yaşanmı yor yaşanmı yor gülüm sensiz yaşanmı yor off bee off

  63. Anonim Says:

    cengız baba bır tane başka baba yok arebeskın kıralı

  64. OKAN Says:

    Gerçekten mükemel bir şarkı doğru diyor yaşanmıyor artık…
    Bu şarkı benden G.antepteki eniştem ve (AŞKIMA) gelsin…

  65. berna Says:

    cengiz soyler alem dınler,cengızı cok sevıyom hayranıyım

  66. ahmet cakır Says:

    dogru söyluyor yasanmıyor

  67. aysegül Says:

    şimdiki sanatçılar sizin yerinizi tutabilirmi be abim be…
    yılların sanatçısısın ……….
    sevgilimin de dediği gibi allahına kurban…

  68. Anonim Says:

    sikicem yes

Klip bizden yorum sizden