Giderim - Ahmet Kaya

24th Ağustos 2008


Giderim - Ahmet Kaya video klibi ve şarkı sözleri


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo

Dinlemek istediğiniz müziklerin sözlerinide görerek onlara eşlik edin. Ahmet Kaya video klipleri kategorisinden Ahmet Kaya tarafından seslendirilen Giderim klibinin şarkı sözleri aşağıda verilmiştir. Sözlerde yanlışlık varsa bize bildirebilir, doğru şarkı sözünü bize ulaştırabilirsiniz. Video izleyrek şarkıyı dinleyin, sözlerle şarkıya eşlik edin. Mp3 dinlemek yerine klip izleyin.

Giderim

Artık seninle duramam,
Bu akşam çıkar giderim
Hesabım kalsın mahşere
Elimi yıkar giderim

Sen zahmet etme yerinden
Gürültü yapmam derinden
Parmaklarımın üzerinden
Su gibi akar giderim

Artık sürersin bir sefa
Ne cismim kaldı ne cefa
Şikayet etmem bu defa
Dişimi sıkar gierim

Bozarmı sandın acılar
Belaya atlar giderim
Kurşun gibi mavzer gibi
Dağ gibi patlar giderim

Kaybetsem bile herşeyi
Bu aşkı yırtar giderim
Sinsice olmaz gidişim
Kapıyı çarpar giderim

Sana yazdığım şarkıyı
Sazımdan söker giderim
Ben ağlayamam bilirsin
Yüzümü döker giderim

Köpeklerimden kuşumdan
Yuvrumdan cayar giderim
Senden aldığım ne varsa
Yerine koyar giderim

Ezdirmem sana kendimi
Gövdemi yakar giderim
Beddua etmem üzülme
Kafama sıkar giderim!

Ahmet Kaya

Etiketler : Giderim dinle,Giderim vidyosu izle,Giderim indir,Giderim sözleri,Ahmet Kaya video klipleri,Ahmet Kaya klipler,Giderim sözü,Ahmet Kaya şarkıları,Ahmet Kaya dinle


Hemen Bilgisayarına İndir - Mini Radyo ile yüzlerce online radyo


5 Responses to “Giderim - Ahmet Kaya”

  1. Ilker Yılmaz Says:

    Allah kimsenin yuvasını yıkmasın.Kimsenin içine acı düşürmesin.Allah herkesi sevdiğine bağışlasın.Bizde insan olarak elimizden geleni yapalım ama.Allah için İbadet eder iyilik yaparsak Allah için yaşarsak Rabbimizin bizden istediklerini anlar ona göre yaşarsak kim bize ne yapabilir.Yüce Allah diyorki.Kulum sen bana bir adım gel biz sana 10 adım gelelim.Rabbimizin gerçekten yolunda olan bir kula kim ne yapabilir?O yapacak olan anca kendine yapar.İslamı yaşayalım çocuklarımızada yaşattıralım yoksa çok acı çeker üzülürüz.

  2. ali budak Says:

    ben ali bu şarkı çok güzel ama benim psikolojimi bozuyor bana çok sey hatırlatıyo sizce dinlemem dogrumu olur yada ne yapmam gerekiyor sarkıyı çok seviyorum

  3. Anonim Says:

    ahmet babaya saygı halka saygıdır eyvallah gözüm

  4. filiz Says:

    ahmet kaya seni çok özlüyoruz şarkılarının hepsi çok güzel hepsini çok seviyorum ama bu şarkı varya dinlerken benim tüylerim diken diken oluyo.seni çok seviyorum.sen şarkılarıda yaşıyosun.

  5. EBRU Says:

    FAZLA SÖZE NE HACET HELAL OLSUN

  6. İBRAHİM Says:

    GERCEKTEN MUHTESEM BIR ESER TEBRİK EDİYORUM ONUN GİBİ BİR ADAM DAHA GELMEZ SARKILARINI COK SEVİYORUM AMA BU HEPSİNDEN GÜZEL

  7. İBRAHİM ÖZTÜRK Says:

    SÖYLENECEK BİŞEY YOK TEK KELİMEYLE SARKI MÜTHİS

  8. haleli Says:

    hakikaten bu şarkı süper arkadaşlar ağzına sağlık ahmet kaya

  9. haleli Says:

    ilker hiç şarkıdan psikoloji bozulurmu rahat ol

  10. cemil Says:

    SÜREKLİ ONU DİNLİYOM TABİKİ KENDİMDEN GEÇİYOM ŞARKILARI BENİ ÇOK ETKİLİYOR AHMET KAYA SEN HERZAMAN KALBİMDEYAŞAYACAKSIN SENİ HİÇ UNUTMAYACAĞIM YEMİN EDERİMKİ SEN HERZAMAN YAŞAYACAKSIN KALBİMDE BEN ANKARALI HAYMANALIYIM ADIM CEMİL BİLEN SENLE GURUR DUYUYORUM

  11. çağan Says:

    ahmet abi ailece seviyoruz gerçekte yoksan kalbimizde varsın vede senin mezarın istanbula geldin ziyaretine gelicem eyvallah gözüm

  12. çağan Says:

    şarkılarına bitiyorum ahmet abi

  13. irem Says:

    ilker sanırım yanlışlıkla yazdın konuyla ilgisi yokta

  14. 4 yüz Says:

    bu çok güzel bir şakı vede çok açıklı

  15. Anonim Says:

    ÇOK GÜZEL YANİ AĞLAYACAM

  16. KEREM Says:

    ÇOK BEĞENDİM ÇOK GÜZEL

  17. KEREM Says:

    ÇOK BEĞENDİM

  18. armanc Says:

    herkes yorumunu yapmış zaten,ben sadece şunu diyeyim en iyisi kimse o iyidir,ahmet kaya hem kişilik olarak hemde sanatçı olarak çok iyi…

  19. mehmet Says:

    bu adam ne yaptıda kimse sevmiyo bırı bana acıklasa cok ıyı olur

  20. diyarbakırlı Says:

    ahmet abi allahına kurban senin senin gibi bir sanatçı bidaha dünyaya gelmez allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun

  21. brq Says:

    mancar yıyecenmı

  22. SİNAN Says:

    arkadaslar ahmet kaya oldumu ? çok guzeldı sarkıalrı hele bu sarksıı çok guzel ben bu sarkıyı dınledıgımde rahmetlı enıstemı hatırlıyorum ya.

  23. ümit terzi Says:

    ilker yılmaz kardeş kalbine saglık …AHMET KAYA GİBİ GİTMEK İSTEYEN YARSA GÜLE GÜLE BİZDE RAHAT BİR NEFES ALIRIZ

  24. kısmet Says:

    bazen sevginin bittiği anlar olur,o zamaninsan gitmek ister,gidince de mutlu olur çünkü aşk denen bişey yokur,arkanı döndüğün anda ihanet eder,seviyorum diye kandırmıştır kendini,bu şarkı da arkan da bırakacaklarını düşünmeden yeni bir başlangıç için en iyisi…

  25. yunus Says:

    tek kelimeyle harikasın ahmet kaya

  26. Anonim Says:

    sen çok iyi bir insandın

  27. hüseyin Says:

    sahte demokrat değildi.mekanı cennet olsun

  28. fadime Says:

    çok guzel yaa

  29. seyfullah Says:

    şarkıları çok iyi ama kendisi meçhul?

  30. ibrahim Says:

    size söliceğim şudur eğer vaktiniz varsa ahmet kayanın bi belgeseli var google videoda onu bi izleyin ve iyice düşünün bence o güzel insan bu hakaretleri ve haksızlığı kaldıramadıda kalp krizi geçirdi

  31. soner baba Says:

    hmet babayı sevmeyenler utansın anlımız dikk

  32. DINLE NEYDEN Says:

    TAM BENİM TARZDAN SARKILAR İSYAN EDEN BİRİSİYIM

  33. Anonim Says:

    ŞİİR NE GÖZLERİM NEDE SÖZ LERİM SENİ.UNUTUR BİRANDA SEN BENİM KIPLEMSİN BENİM VARLIĞIMIN SEBEBİ VEDE NEDENİMSİN VARMI SENİBENDEN ÇOK SEVEN VARMI UĞRUNA HER GECE AĞLAYAN VARMI VARMI YOK BİLİYOM SEN GÜNEŞİM DÜNYAMSIN ARTIK AYNALARA BAKMIYORUM ARTIK ÇÜNKÜ SENİ GÖRÜYOM KARŞIMDA ARTIK NESABRIMKALDI NEDE GÜCÜM ANSIZIN AYRILALIMDEDİN NEDEN DİYE SORDUM SUSTUN KONUŞMADIN BEN NASIL SENSİZ YAŞARIMSENDE BİLİYON MEJNUNUN AŞKI ALLAH AŞKINA DÖNÜŞTÜ AMA BENİM SEVGİM ALLAH AŞKIDA OLMUYOR ANLIYONMU SEN BENİM DAMARIMDAKİ KANSIN
    BEN İSYAN EDİYORUM UĞRUNA HER GÜN ÖLÜYOM ANLIYONMU
    HI ANLAMAZSIN ÇÜNKÜ SEN ÖLÜMÜNE SEVMEDİNKİ HEP YALAN SEVGİYLE BENİ SEVDİN SEVSEN ACI ÇEKTİRMEZDİN
    CEMİL BİLEN

  34. özge Says:

    gerçekten gittinmi birdaha arkana bıle bakmayacan sezsizce gitmek sana yakışır ahmet kaya

  35. serseri robinho Says:

    bu şarkı bana beni arkadan vuran dostlarımı hatırlatıyor ve sinirlendiriyor beni

  36. naz Says:

    SADECE ŞARKILARINI DEĞİLDE HAYATINI DA Bİ ARAŞTIRIN.. O ZAMAN DAHA ÇOK SEVERSİNİZ AHMET KAYA’YI..İNSANLARIN YAPTIKLARIYLA DA İLGİLENEN Bİ TOPLU OLMAMIZ LAZIM..

  37. ceza Says:

    güle güle gittttttttt ahmet b a b a

  38. gül Says:

    süper bi sarkı ya böyle bir ses yok

  39. aslı Says:

    onu sewmeyenler kendini sewmeyenlerdrrr:d

  40. aslı Says:

    sinan ahmet kaya ölmedi zorla öldürüldü

  41. zeki Says:

    adam gibi adamsın senin yerini kimse dolduramaz

  42. necım Says:

    bu dunyada senin gıbı sanatcinin konserine katilmak isterdim ama se aramizdan erken ayrildın

  43. arif fevzi kıvrak Says:

    harika harika

  44. kardelen Says:

    sevgilime gelsin bu şarkı ayrıca seni de cok sevitom

  45. ebru Says:

    söyleycek birşey bulamıyorum süper tek kelimeyle dilemekten bıkmıyorum

  46. erdal Says:

    bu şarıkyı mimkansız olan canım hayat cok sevdim ama ulaşamadım aşkım gönderiyorum ebru seni cok sev

  47. özlem Says:

    ne denilebilir ki tek kelime ile mükemmel..köpeklerimden kuşumdan yavrumdan cayar giderim..

  48. !!_büyük dewrimci_!! Says:

    azınıı yerimm senin spherr sölüoo yaa

  49. sedat Says:

    mehmet kardeş daha ne yapacak vatan hayini haksız yere kimse sürgün edilmez osman öztunç dinleyin

  50. esra Says:

    çok güzel bi şarkı bayılıyorum dinlemekten hiç bıkmıyorum

  51. YE Says:

    GÜZEL

  52. merve Says:

    ay çok güzel bi şarkı herkes dinlesin isterim DİNLE SEVGİLİ ÜLKEM!

  53. asi kurt Says:

    dalgalanan türk bayragı altında yaşayan ve o bayragı benimseyen herkez bizdendir ne mutlu türküm diyene

  54. halit Says:

    vatana bayraga saygılı olan herkez e selam olsun

  55. berrin Says:

    ahmet kaya süpersin şarkılarında snin gbi
    kşke şu an aramızda olsaydın

  56. ümit tamur Says:

    ahmet kaya ölmedi yasıyor seni sevmiyen
    bu dünyadan deyilidir

  57. gülcan Says:

    bencede süper bi sarkı

  58. hakan Says:

    sana kurban olurum be ahmet baba bu dunyada senın gibi delıkanlı adam kalmadı

  59. SEVDA Says:

    ferhat seni çok sevdim şimdi allah belanı versin

  60. hasan Says:

    tek kelimeyle muhtesem ahmet kaya icin olurum be kardesim

  61. dilan Says:

    AHMET KAYAN ben senin küçük bir hayranınım ama seni en az büyüklaer kadar çok seviyorum.SEN ÖLMEDİN KALBİMİZDE YOŞIYORSUN

  62. sema Says:

    ya çok güzel bir şarkı ya nerdeyse ağlayacağım ya okadar çok güzel ellerinize sağlık ya:):):):):):):):):):):):):):):):):)

  63. yazgı karakuş Says:

    yazık oldu sana Ahmet baba

  64. zeynep Says:

    çok güzel çok çok beğendim

  65. merve Says:

    AHTET KAYA senin şarkılarınla yeni tanıştım ama sana ve şarkılarına hayran kaldım .Öbür arkadaşlarım gibi

  66. leopar Says:

    gidersen git yav
    biseymi deyoz
    allah
    allah

  67. adem Says:

    helal olsun ahmet abime allah rahmet eylesin…

  68. Anonim Says:

    ben hasan mardin den mükem mel bir insan yazık oldu harcadılar

  69. hasan Says:

    ben hasan mardin den mükem mel bir insan yazık oldu harcadılar

  70. defne Says:

    bence bu şarkı çok ama çok güzel

  71. ceylan Says:

    kalbimizdesin ahmet baba yaşıyon

  72. ceylan Says:

    kalbimizdesin ahmet baba

  73. Anonim Says:

    tek anlamıyla muhteşem bir şarkı

  74. Anonim Says:

    cem sikerim seni agzını topla

  75. anonim Says:

    cem sikerim seni agzını topla

  76. taner Says:

    ahmet kaya (ALLAH) mekenını cenet etsin onun sarkılarını dinleyince gercekten kendimden geciyorum saygılar AHMET BABA…

  77. aziz Says:

    tek kelimeyle HARİKA

  78. aziz Says:

    mekanın cennet olsun

  79. piran Says:

    ahmet kaya olmadan olmuyo valla eğerki şimdi gelse… bunları söylerken bile duygulanıyorum artık nesöylesem süper bir insan mekanı cennet olsun benden bukadar

  80. ahmet Says:

    amınızı yediklerim nasılsınız

  81. şansım açılacak Says:

    sen bir fenomensin Ahmet…

  82. VEYSEL KILIÇ Says:

    ahmet kaya üzerinden bile din kullanıyonuz halsiyetsiz insanlar size n nerde yatacagı Türkiyeye sığdırmadınız şimdi cennette cehennemde yatacağına mı karar veriyonuz bırakın adam rahat yatsın insanca şarkılarını dinleyin başka şeylere karışmayın geri zekalılıgınızı sergilemeyin.

  83. ___CaN___YaKaN___ Says:

    çok güzel bir şarkı

  84. Ben ferdi agriliyım Says:

    SEN HEM BABA ADAMSİN Keşke seni anlaşaydilar senï cok şevîxoruz ahmet baba

  85. mert Says:

    Artık seninle duramam,
    Bu akşam çıkar giderim
    Hesabım kalsın mahşere
    Elimi yıkar giderim

    Sen zahmet etme yerinden
    Gürültü yapmam derinden
    Parmaklarımın üzerinden
    Su gibi akar giderim

    Artık sürersin bir sefa
    Ne cismim kaldı ne cefa
    Şikayet etmem bu defa
    Dişimi sıkar gierim

    Bozarmı sandın acılar
    Belaya atlar giderim
    Kurşun gibi mavzer gibi
    Dağ gibi patlar giderim

    Kaybetsem bile herşeyi
    Bu aşkı yırtar giderim
    Sinsice olmaz gidişim
    Kapıyı çarpar giderim

    Sana yazdığım şarkıyı
    Sazımdan söker giderim
    Ben ağlayamam bilirsin
    Yüzümü döker giderim

    Köpeklerimden kuşumdan
    Yuvrumdan cayar giderim
    Senden aldığım ne varsa
    Yerine koyar giderim

    Ezdirmem sana kendimi
    Gövdemi yakar giderim
    Beddua etmem üzülme
    Kafama sıkar giderim!

  86. KEMAL Says:

    Ahmet abimin bir şarkısı degil hepisi güzel onun önünde saglıgındada öldügündede ve şimdide saygıyla egiliyorum AHMET ABİM BENİM İÇİMDE YAŞIYOR SENİ ÇOK SEVİYORUM AHMET ABİ…….

  87. KÜRT İDO Says:

    ES456W365Q34T6RSYZSFHTYWETYTDYRT

  88. sultan Says:

    super ahmet baba bayılırım sarkılarına dınledıkce

  89. Anonim Says:

    bn bu adama aşı gım

  90. garip Says:

    azına sağlık baba mexanın cennet olsün anlam dolu şarkılarına doyum olmuyor gerçekten tüm hayranlarına slm lar saygılar AHMET BABA OLMASAYDI SONUMUZ BÖYLE

  91. hasret Says:

    bu ülke böyle doğru söyleyen insanları asıp ihrac ediyıo yalanlar söylüyenleri baş tacı ediyor allah mekanını cennet etsin ülkesinde ölmeyen kahaman

  92. Anonim Says:

    seni asla unutmayacağım…………

  93. servet özdemir Says:

    sana meçhul diyen ahlaksızlara gerçekliğini haykırırım

  94. tarık Says:

    tek kelimesiyle harika ve enfes

  95. tarık Says:

    walaha ağlayasım geliyor ha

  96. AhmetCan Says:

    HeLaL oLsun BABAA..Bu Şarkı ßénim Şarkım……..:(…:(

  97. ayşe Says:

    seni çok seviyorum şarkılarını hep dinliyorum hepte ağlıyorum ben seninkadar şarkıyı söyleyen birini görmedm

  98. zeynep Says:

    tek kelimeyle süper helal olsun ahmet abi

  99. Anonim Says:

    COK GÜZEL SARKI

  100. mehmet ali Says:

    izndeyiz ahmet baba mekanın cennet olsun dayıcım

  101. Anonim Says:

    senin yerini kimse tutamaz kolay

  102. hamit boran Says:

    ben bu şarkıda kendimi buluyor ve geçmişimi yaşıyorum BENİ AGLATSA BİLE

  103. Anonim Says:

    ahmet kaya çok güzel bir şarkı

  104. nuhungemisi Says:

    her ne kadar ahmet kayayı sevmesemde bende sizler gibi dinlemeden duramıyorum bu şarkısınıda niran ünsal söyleyince bi başka dinleniyor

  105. emir amca Says:

    ahmet kaya aslında gitmesi gerekenlere bir msj vermiş ama anlayamamışsınız aslında gitmesi gereken okadar çok insan ve kanun varki insanlık onurunun ayaklar altına alındığı solculuğun tabu olduğu zamanlar yürek isteyen türkülerle insanlara mesajlar vermek her babayiğitin harcında yoktu
    işte Ahmet KAYA buydu

  106. mehmet yaşar Says:

    SEN GİTSENDE BİZİM KALBİMİZDE HEP KALACAKSIN UNUTULMAZSIN urfalımemo

  107. yunus emre ay Says:

    hiç begenmiyorum seni ahmet kaya

  108. yunus emre ay Says:

    hiç begenmiyorum seni ahmet kaya

  109. sude Says:

    ya gerçekten bu şarkıya batılıyoprum o sevgilim olacak kişiğide unutmıyıcam

  110. dilara Says:

    süper şarkı…..

  111. IP Camera Says:

    Nice work! great blog

  112. YuSuF Says:

    valla super damar simdi dinliom

  113. Ahmet Kaya - Giderim.. Says:

    [...] Kaya - Giderim.. Giderim - Ahmet Kaya - Dinle, klip izle, şarkı sözleri ile sende sözle Nas

  114. 乳膠床墊 Says:

    Nice piece of info that you’ve got in this weblog submit. Hope I can get some a lot more of this stuff on your website. I’ll are available back.

  115. 網路攝影機 Says:

    Nice piece of info that you’ve got in this weblog submit. Hope I can get some a lot more of this stuff on your website. I’ll are available back.

  116. Anonim Says:

    cok ii

  117. ahmet Says:

    o beraber raki ictigimiz yere gittim 1.5 ay onceydi seni andim sana ictim simdiyse yanina geliyorum lanet kanser ilerlemis iyice zamani olmayan mekana siniri olmayan mekana geliyorum senin tabirinle bulussak iyi olur beni oralarda yanliz birakma duyuyosan 1 aya kalmaz ordayim bana ayriligin hediyesini soylemistin gene soylersin artik fazla bekle miyeceksin arkadasim yusuf a da selam olsun geliyom az kaldi

  118. ZELİHA Says:

    BENİ BUKADAR GÜZEL ANLATAN BAŞKA BİRŞEY YOK HELAL OLSUN MEKANI CENNET OLSUN AHMET KAYA …

  119. 網路行銷 Says:

    A actually great submit by you my friend. We have bookmarked this page and will appear back following several days to examine for any new posts that you simply make.

  120. Anonim Says:

    ahmet kayanın şarkıları çok guzel o olmedi kalbimizde

  121. humeyra Says:

    uzgunum

  122. altuğ Says:

    bu yasımdayım adama bayılıyorum vede adamı pisipisine öldürdüler

  123. selimcan Says:

    ALLAH RAHMET EYLESİN

Klip bizden yorum sizden